Oooooo! Bakıyorum zaman zaman Face de Twitter da millet coşmuş. Bu Hayat Üniversitesinde okuyan, bitirip diploma alan, bitirmeyip hala okuyan, Hayat Üniversitesi son nefese kadar burada eğitim öğretim bitmez diyen ne kadar çok insan varmış... Hangi fakülteler var, dekanları kim, rektörü kim bir bilebilsek ne güzel olurdu...

Bendenizde 982 de girdiğim Uludağ Üniversitesini 83 yılında bırakıp Ankara ya döndüğümden dolayı Uludağ Üniversitesinde okudum ama, bitirdim diyemiyorum neticede yarım kalan bir eğitim işte... Herhangi bir öz geçmişimde de Uludağ Üniversitesini bitirdi diye yazmaz... Hasbelkader askerden kaçmak için Anadolu Üniversitesinin Açık Öğretim Fakültesine girmiş lakin bitirememiş bir sürü insan, öz geçmişine fakülteyi de yazmadan Anadolu Üniversitesin de okudu yazmakta sakınca görmüyor. İlk çıktığı seksenli yıllarda biz bu Açık Öğretim Fakültesinin açık havada eğitim öğretim yaptığını filan zanneder dalga geçerdik Açık Hava Fakültesi, diye...

Şimdi herkes bilhassa da ne hikmetse bütün ilkokul mezunları hatta ilkokul terkler ve dahi yüksek ilköğretim mezunlarının hepsi Hayat Üniversitesinde... İyi de kardeşim üniversitede okumuşsun ama askerlikte bırak çavuşluğu, on başı bile olamamışsın, diyorum, yüzüme bön bön bakıyorlar.. Hatta isteseydik olurduk da biz istemedik, sorumluluk dolu iş, diyenler bile var...

Yok arkadaş yok, ben bu kadar kalabalık bir üniversitede bu kadar zeki insanların arasında okuyup da bir şey öğrenemem kesinlikle... Onun için Hayat Üniversitesinde ki öğretimimi yarım bırakıyorum sizin olsun Hayat Üniversitesi...

Soruyorsun abi sizin rektörünüz kim birisi diyor Sarı Çizmeli Mehmet Ağa öbürü diyor Bekri Mustafa ve İncili Çavuş, bazısı diyor Nasrettin Hoca... Geçenlerde birisine sordum sizin Hayat Üniversitesinin rektörü kim, diye, ne dese beğenirsin ’’Bizim Rektör Adolf Zimmerman.’’ Nasıl oluyor o yahu dedim? Bizimkisi yabancı Hayat Üniversitesi, demesin mi... Kimisi diyor ’’Hayat Üniversitesi bu ağabey burada rektör mektör dekan filan arama, burada herkes hoca herkes profesör... O profesörlerden öğreneceğimiz o kadar çok şey var ki inanamazsınız, en önemlisi de tevazu sahibi olmak...
( Tamda Hayat Üniversitesine Gidecektim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu