Sam Emicanın  yeğenlerinden, Trampa Dayı vuruldu diyeler, hemen duyalar, dünyaya yayalar, üç gün sonra değil bir iki dakika sonra lelelelelelele diye zılgıt çekeler... Aman ölmesin aman! Sonra yine bahaneler mahaneler üretip de ikiz kulelerde olduğu gibi Müslümanların üzerine atmaya çalışırlar...

Nede olsa Sam Amcanın ülkesi Washington portakallı başkenti demokrasinin ve de emokrasinin başkenti... Demokrasiyi anladık da emokrasi ne diyeceksiniz? Hemen açıklayalım, Emokrasi de göstermelik demokrasi yoluyla insanların kanın emenlerin rejimi...

Tüh ki Tüh! Vah ki Vah! Ah ki Ah! Ünlü CİYA VE EFBİAY denen arkadaşlar nasılda önleyememişler bu saldırıyı... Milleti özellikle de Orta Doğu halklarını Ciyak Ciyak bağırtmayı pek iyi bilir Ciya ve EFBİAY denen oluşumlar... İnşallah kızmamışladır bana CIA ve FBI böyle yazmadım diye... Öyle ya onlar sadece kendilerine itaat etmeyen, doğal zenginliği olan, ama gariban, fakir ülkelerin devlet yöneticilerine kızarlar, bana niye kızsınlar...

Geçmiş olsun Trampa Dayı, kulağına küpe olmuştur herhalde bu silahlı ve de külahlı saldırısı. Bundan böyle ciyalarını efbiaylarını biraz daha dikkatli dağıtsın binalara güvenlik amirlerin, zaten gelmişsin kaç yaşına... Gerçi sen sanırım bir altmış yetmiş sene daha yaşar, dünyaya kazık çakarsın  gibime geliyor.

Hep sende kabahat Sam Emice... Bu yeğenlerini zaman zaman pek bir şımartıyorsun, havalara sokuyorsun, yeğenlerinde coşuyorlar, taşıyorlar kaplarından, zıplıyorlar, bir havalara giriyorlar, birileri de çıkıp bunlara kızıyor ders vermeye kalkıyor, yalan mı, yalansa yalan de...

Sam Emice sana naçizane bir tavsiyede bulunayım. Pek bir yaşlıları getiriyorsun başa bu sıralar. Bunlarda prostat vardır, tansiyon vardır, diyeyim sana, zaman zaman çişini zaman zamanda osuruğunu bile tutamaz, bunlarda herkesin içinde önemli bir toplantıda gaz kaçırır ya da altına eder ortalığı kokutur, seni de ülkeni de rezil ederler. Gerçi onlara da gerek yok, dünya siyasetine müdahaleleriyle yeteri kadar sıçıyor ve  rezil oluyorlar. Emice dedik sana ama Sam Emice, ellerini felan öpeceğimizi bekleme, siyaset sahnesinde çekileceğin ve pilinin biteceği günü  bütün mazlum milletler ve bizde iple çekiyoruz...
( Trampa Dayı Vuruldu Diyeler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu