Çok zor bir olay aslında bir bardak suda fırtına koparmak. Tabi önce sağlam bir bardak bulmanız ve de fırtına koparmak için şartların olgunlaşmasını beklemeniz lazım... Fırtınadan fırtınaya da fark olacaktır illaki... Öyle ya, her fırtına gel de beni illaki kopar, koparılmaya çok ihtiyacım var, diye senin başına ekşimez. Fırtınayı sen bulacaksın koparılır mı, koparılmaz mı, ona da sen karar vereceksin, tek yetkili merci sensin...

Küçük bir bardakta küçük fırtınalar, orta büyüklükteki bardakta veya büyük bardakta da ona göre orta boy ve büyük boy fırtınalar kopacaktır... Fırtına koparmadan önce Fırtınalar Genel Müdürlüğüne bağlanıp ''Bir bardak suda fırtına kopartacağım önlemlerinizi alın bir zahmet.'' derseniz, fırtına koptuğu zaman hem sizin hem de milletin zararı daha az olacaktır...

Önce fırtına koparacak bardağı ağzına kadar doldurun suyla. Sonra bir yerlerden fırtınalar bulun, tabi bu fırtınalar yerli fırtına da olabilir yabancı fırtınada, ayriyeten sarı fırtına da olabilir. Sarı Fırtınaları tavsiye ederim ki futbolcular ve bayan film artistleri arasında çok vardır... Yalnız dikkat edin sarı olup bayan olup, fırtına olanlar pek bir maliyetlidir...

Hayır birde anlamadığım illaki niye H2O  da yani suda kopuyor fırtınalar. Bazı zamanda maden suyunda, kola da, meyve suyunda, şalgam suyunda, rakıda, birada, şarapta niye kopmaz bu fırtınalar, anlayabilmiş değilim. O da su, öbürleri de bal gibi katkılıda olsa azıcık yine de su, saf sade olmasa da...

Bir bardak suda ya da işte her neyse başka başka sıvılarda fırtına kopardıktan sonra, sakinleşmek için koparakstolomisin hapınızı da almayı unutmayın, illaki psikolojiniz bozulacaktır bir şekilde... Bu sıralar psikolog arkadaşlar psişik insanlara devamlı koparakstolomisin yazıyorlarmış benden söylemesi...

Oldu da bardaklarda fırtına koparırken zorlanıyorsunuz, o zaman fırtınayı başka başka alet edevatta kopartabilirsiniz. Bir tencerede, bir tavada ya da büyük bir kazanda da fırtınalar illaki bir şekilde kopar, tabi bir bardakta koparılan fırtına gibi olur mu olmaz mı orasını bilemem.
( Bir Bardak Suda Fırtına Kopartmanın İncelikleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu