Hani demiş ya meşhur mu meşhur Sigmund Amca, dayı, enişte işte her neyse "Bütün insanlık benim müşterimdir. " Diye... Demişte kardeşim onu insanlara birde insanlıktan çıkmış bir daha da insanlığa girmeye niyeti olmayanlara söylemiş. Psikologluk bunlar, dediğim burada bahis konusu sinekler...

İneklik ediyorlar çoğu zaman. Benim ruhumu derinden sarsıyorlar. Oğlum kızım sinekler arada sırada sizde gidin yahu sinek Psikologlarına... Gelip omzuma konuyorsunuz manyak mısınız siz? Ne istiyorsunuz benim omzumdan ya da önümdeki peynirli yumurtadan. Bak çok iyi tanıdığım sinek psikologları var, sizleri ona gönderirim, çocukluğunuza filan inerler, sonrasına ben karışmam. Artık tedavi oldunuz oldunuz, olmadınız sonra sıra bende...

Aha da burada mavi renkte ki sinekliğim, bir de fıs fıs... Bir düğmesine basmam ile yerle bir olacaksınız, bende bunu istemiyorum. Bakın arkadaşlar, sinek vatandaşlar, çok yakında hemen bizim evin arka tarafında çöplük var, gidin oraya, gidin koşun, bir sürü çöpe atılmış yiyecek var, dalın topluca arkadaşlarınızla, patlayıncaya kadar, aksırıncaya tıksırıncaya kadar yiyin aynı bizim bazı kodamanların yaptığı gibi...

Allahtan site yönetimi ilaçlama yapıyor da zaman zaman azalıyorlar. Hayır kan man çıkısında istemiyorum. La arkadaş biriniz ikiniz geldiniz geldiniz, tutuyorsunuz birde arkadaşlarınızı filan çağırıyorsunuz, işte o zaman benimde tepem atıyor. Zaten havalar soğudu mu hepiniz mortingen, bununda farkındasınız...

Hayvanları tabi ki seviyorum ama siz sinekler hayvan değil de bu işin haşarat kısmına giriyorsunuz bilmem anlatabildim mi? Hayır sinek psikoloğuna da gitseniz de gitmeseniz de o yere düşen dondurmaları yalamadan ya da çöpe atılan domatesin üzerine konmadan biliyorum ki psikolojiniz düzelmeyecek...

İyi de bari ballar ile reçellerime dokunmayın yahu! Bak söylemedi demeyin, çok bal ile reçel emcüklerseniz soframdan sonrası şeker hastalığı, diyeyim size... Zaten emekli maaşım ile altı ay da bir bal alıyorum ona dalmayın bari... Ondan sonrada kuş uçmaz kervan geçmez durumları oldu mu, dönüp de bana cart ve de curt etmeyin benim sinek minek hatta ineklik eden zibidilerim...
( Kesin Psikologluk Bunlar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu