Hanım rahatsızlanınca bastık gittik ilçenin devlet hastanesine... Pırıl pırıl yeni diploma almış hanım hanımcık, kimi de aslan gibi delikanlı doktor kardeşlerimiz var. Doktorlarda sadece benim değil sanırım herkesin aradığı tatlı dil ve güler yüz, yapmazlar ama küfür bile etse kötü söz bile söylese güler yüzle söylediği zaman farklı oluyor...

Önce gittik ultrason sonra kan ve idrar tahlilleri... Sevgi hanım nasıl anlatsam gözlerinizin içine bakarak konuşuyor ve fark ediyorsunuz bu hanım gerçekten bu mesleği çok seviyor, karşısındaki insana değer veriyor... Bazılarının yaptığı gibi başını kaldırmadan hastalara bakanlar gibi, sertçe ’’Neyin var, niye geldin buraya?’’ soranlar gibi değil...

O tatlı dilliği ve güzler yüzlülüğü ile dualarımızı ve sevgilerimizi aldı en derinden... Her zaman nefret ve kızgınlıkla sövüp sayıyoruz doktorlarımıza haşin ve kaba davrananlara... Bana kalsa, ben hakim olsam en ufak ters bir hareket yapana en ağır cezaları verirdim... Terbiyesizler, siz bir doktor nasıl yetişiyor, ne emekler ile bir yerlere geliyor hiç düşündünüz mü?

Tanır mıyız Sevgi hanımı? Bilir miyiz nereli olduğunu? Egeli mi, Karadenizli mi, yoksa Güneydoğulu mu, Trakyalı mı? Bunların hiç birinin bizim için bir önemi yok ki... O bize güzel gözlerinden o kadar manalı elektrikler gönderdi ki kısacık bir yazı da ondan bahsedesim geldi...

Evet burası Kumluca Devlet Hastanesi... Güzel küçük bir hastane ama doktorları ve çalışanları ile bizim gözümüzde dört dörtlük bir yere oturdu... Başta Sevgi adlı doktor hanım kızımız olmak üzere Allah hepsinden razı olsun... Adı gibi sevgi doluydu... Moralimiz bozuk olarak girdimiz hastaneden gülerek çıktık evimize geldik...

Sizin de bir gün yolunuz Kumluca Devlet Hastanesine düşerse ve de Doktor Sevgi hanım ile karşılaşırsanız yüzünüzde güller açacak, geldiğinize hiç pişman olmayacaksınız... Serumdan ziyade o tatlı dil ve güler yüzdü bizi iyileştiren...
( Sevgi Adlı Güleryüz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu