Bir tutturmuşlar Yuvarlak Masa Yuvarlak Masa... Şart mı kardeşim bu masanın yuvarlak olması? Bazen dikdörtgen, olsa bazen kare olsa, bazen beşgen olsa, hatta bazı bazı ikizkenar üçgen bile olabilir, olmaz diye bir şey yok...

Biz masada değiliz ki zaten. Denize cumburlop girmişiz, yüzerken bir araya gelmişiz, memleket meselelerini tartışıyoruz, memleketi nasıl kurtarırız ona bakıyoruz. Tabi bu arada kendimizi de kurtarmak ayrı bir konu... Aramızda her türlü insan var Prof. Dr. Veterinerimiz var, Ormancı ağabeyimiz var, köy delikanlısı bir abimiz var.

Fıkralar zaten olmazsa olmazlarımızdan. Bir iki memleket meselesine dokunduk mu, hemen peşinden ortamı yumuşatmaya belden aşağı, bazen belden yukarı, belin tam ortasından bir fıkra geliyor... Kimimiz sağcı, kimimiz solcu, kimimiz orta yolcu, etliye sütlüye karışmayan cinsinden. Ne ararsan var derde devadan gayrı velhasıl...

Emekliler durağı burası, emekliler cenneti burası, çalışanlar haliyle gelseler bile çok zaman kalamayıp dönüyorlar...Tabi bunların içinde öğretmenler biraz daha avantajlı, onların yaz tatilleri haliyle biraz daha uzun oluyor... Hele de ilkokul öğretmeni iseniz biraz daha avantajlısınız...

Denizde hükümeti deviriyoruz, seçimlere gidiyoruz, erken seçime karar veriyoruz, sistem değişikliğine gidiyoruz memlekette... Bizim evvel Allah yapamayacağımız bir şey yok. Bir tek yapmadığımız şey, niyetlenmediğimiz ve sevmediğimiz olay askeri darbe... Artık illallah dediğimiz için bu işten kimsenin gönlünde ve dilinde yok böyle bir olay ve düşünce...

İlkönce kare masa oluyor denizde dört kişiyle biri açılıyor gidiyor masa üçgen oluyor, iki kişi geliyor masa yuvarlağa dönüyor, iki kişi daha geliyor masa beşgen altı gen. Gidenlerle gelenlerle masanın şekli sürekli değişiyor... Hayatı mı soruyorsunuz? O da bir şekilde akıp gidiyor işte... Dostlarla muhabbetle ...
( Masa Her Türlü Oluyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 5.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu