Eveeet sayın vatandaşlar gele gele memleketimizin en önemli sorunlarından birisi olan Erken Boş Alma Sorunlarını irdelemeye ve incelemeye, parça pinçik yapmaya hatta bunun üzerinde tartışmaya, fikir teatisinde bulunmaya, panel manel yapmaya, konferans vermeye var mısınız? Özellikle gençler bu konuda çok dertli ve sıkıntılı...

Mahallenin delikanlıları geçenlerde bana dert yanıyorlar hem de ne dert. Hakan genç yakışıklı çocuk ’’Sorma Ahmet Amca dedi bu konuda çok sıkıntılıyız biz gençler olarak erken boş alma konusunda.’’ nedir dedim en büyük sıkıntı tekrar döndü bana ’’Kafeye gidiyoruz kız arkadaşlarımız ile zaten gurbete gelmişiz buralara okumaya, kıt kanaat geçiniyoruz, önümüze bir bardak çay ya da meyve suyu geliyor, garson arkadaşlar gözümüzün içine bakıyorlar ki bardakları boşalsa yeniden bunlara çay may getirsek, kakalasak, bıktık bunların gözümüzün içine bakıp erkenden boşları almasına.’’

Ne diyeceğimi bilemedim vallahi çocuklara... O zaman biraz paralı olmak lazım. Tabi bunların çoğu da kredide alıyorlar devletten demek ki o da yetmiyor gariban öğrenci kardeşlerime, böyle olunca da hayattan beziyorlar...

Bu konuda öğrenci kardeşlerime ne gibi tavsiyelerim olabilir derinden derinden iyicede bir düşünmem gerekir... Buradan garson ya da komi kardeşlerime seslenmek istiyorum. Lütfen arkadaşlar erkenden boşları almayın. Zaten bu çocukların bütçeleri kısıtlı bilmem anlatabildim mi... Tam arkadaşlarıyla muhabbet koyulaşmışken hele de bunu yapmayın.

Öğrenci kardeşlerimizi bir rahat bırakın. Arkadaşları ile kızlı erkekli hayatın tadını çıkartsınlar. Babası zengin öğrencilerde var mutlaka bak işte onların boşlarını erkenden alabilirisiniz, ona bir diyeceğim yok... Ayrıca bu işi çözüme kavuşturmak için Haydar Dümen’e gitmenize de gerek yok, Haydar Dümen’in zaten bu konuyla bir ilgisi yok, yahu öldü zaten adam, şaşırmayın...

Bebelerin cebinde para var mı yok mu, lütfen bir düşünün. Zaten ceplerinde para olsa pahalı lokantalara götürürler arkadaşlarını böyle ucuz kafelere gelmezler değil mi... Buradan hükumete seslenmek istiyorum lütfen ilk kabine toplantısında bu erken boş alma sorunları için bir takım çözümler üretin ve öğrenci kardeşlerimizin de bu mağduriyetlerini giderme yolunda önemli adımlar atın. Bu konudaki açıklama da en kısa zamanda yapılır inşallah...
( Erken Boş Alma Sorunları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu