Sadece bizim toplumumuzda mı var yoksa diğer toplumlarda da aynı özellikler var mı bilemiyorum ama yazması ve düşünmesi hiç hoş değil.
*Ağlatma  merakı: Kına gecelerinde veya evlenecek kızın evden çıkarken gözyaşlarını görmek sanki yaş sevdalılarını mutlu edecek?
*Taziye evleri: Dedikodunun sohbet sayıldığı mekanlar.
*Sokağa tükürmek
*Korna çalmak
* Tuvalette sigara  içmek ve tuvalet kağıtını klozete  atmak.
*Tüm işlerini  en sona bırakmak- ertelemek.
* Kendisine yapılmasını istemediği şeyi başkasına yapmaktan keyif duymak.
* Yasaklara uymamak için direnmek.

Uyarmaya kalksan sen kim oluyorsun derler,neden yaptıklarını  sorsan kendilerince bahaneler bulurlar,yol göstermeye kalksan burunlarından kıl aldırmazlar,insanları anlamak tüm gezegenlerin yarıçapını hesaplamaktan daha zordur.
( Tuhaf başlıklı yazı berberce tarafından 5.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu