Yazayım dedim işte bu hali apar topar,

Bunca eğrilik varken, doğruluğa kim sapar,

Sahte nice sarışın, o barlarda ne yapar!

Kıyamet kopar ise, bu sebeplerden kopar,


Hem şehirler yozlaştı, hem insanlar yozlaştı…

Şeytanlar nicemizle, kanki oldu uzlaştı…


Ne bir büyük dinlenir, derler işte zamane,

Biz el aman dedikçe, duyulmuyor ama ne,

Hoşa gider ne varsa, bozuk birer gümane,

Billah iflah olmazlar, gelmez bunlar imane,


Ufacık yaralarım, bak kocaman izleşti…

Kulak veren kalmadı, haykırışlar tizleşti…


Hiç kimseyi duymayan, gençlerimiz sağır mı!

Duyanlar mı hafiftir, duymayanlar ağır mı!

Her gün orman yanıyor, yanan sade bağır mı!

Dillendirmek suç mudur, bu millete kahır mı!


Kurt kuzuyla yan yana, meydanlarda sözleşti…

Bağrımızdaki ateş, her kıvılcım közleşti…


Kapılar açılmıyor, önce soruyor “kim o”!

Yeni modalar çıkmış, “gotik” “satanist” “emo”,

Cinsel tercih diyorlar, çoğalmıyor mu homo!

Travesti olmuş ya, komşu köydeki Memo,


Erkek erkekle işte, dişiler de eşleşti…

Yabancı gelin damat, bir nesil melezleşti…



Alp Aldatmaz




Dipnot: şimdi ben genelleme yapacak olursam, Edebiyat Evinde pozitif eleştiri, iyi teknik değerlendirme yapan çok az yorumcu var. Bu yüzden kendi şiirimi, iki ayrı kişi daha olup, kendi kendime eleştireceğim, belki biraz da örnek olurum okuyan olursa.



Yorum 1: aaaa bb cccc dd bu ne böyle pek kullanılan stil değil, okurken de insanı yoruyor sevgili Alp, yine de tebrik edelim zahmet edip yazmışsın. Teknikten ziyade sosyal içerikli şiirinle sakıncalı yerlere göndermeler yapmışsın.

Haklı mısın bilmiyorum, haksız da olabilirsin bazı konularda, fakat bizim tanıdığımız Alp böyledir, alışkın olduğumuz üzere şikayet eder genelde.




Yorum 2: evet Alp zaten biz bitmişiz ölmüşüz de ağlayanımız yok, Bu millet böyledir işte, Allah layığımızı veriyor.

Şiirin tekniği önemli değil, öyle bam tellerine basmışsın ki ben de imzamı atarım.






Yani dalak böbrek yürek sağlığı dilemeden okur fikrini belirtmiş şiir hakkında.

Şimdi sakın ha sakın bana Alp manyak mısın demeyin, ben bir şair biliyorum, özel uyduruk isimle üyelik açmış hem de 2 tane, açtığı sahte uyduruk kişiler onun 100 küsür şiirinden başka hiç bir başka şairin şiirine yorum düşmemiş, sadece bu beğ şiir eklediğinde hemen 10 dakika içinde oturum açıp o beğin şiirini tebrik etmişler.

Ya Rabbim ne aptal insanlar var, içimden dedim senin her tarafın şair olsa ne yazar, senin daha karakterin bile oturmamış ki abiciğim. Ha kim diye merak ediyorsunuz, yok o kadar da değil, şimdi adam benim yüzümden Edebiyat Evi’ne küser müser :)

Ben Alp yine bir şairi kaçırtmış siteden dedirtmemeye yeminliyim, ama Allah yardim etsin, acinilacak bir durum yani, 


( Şikayetler Şiiri başlıklı yazı Alp.Aldatmaz tarafından 23.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu