Evet evet daha yaratıcı sorular bekliyoruz. Bayan ve erkek gece yarısı telefonla konuşuyorlar erkek hemen sorar ''Üzerinde ne var?'' sana neeeeee sana neeeee! Ben olsam o kızın yerinde saçma sapan cevap veririm. ''Bu gün üzerimde bir kırıklık var hala kendime gelemedim, ilaç filanda aldım ama yok düzelemedim.'' Yahu ben onu mu diyorum üstünde ne var? Kadın yine ''Haaa anladım üstümde Halil Amca oturuyor hanımı ve üç çocuğu ile, iyi komşudur arada sırada gelir gideriz hem de Çorumlu bizim hemşeri.''

Mutfağa girdiniz hanımınız yemek yapıyor ''Ne yapıyorsun hayatım?'' diye illaki soracaksınız... ''Ne yapayım işte yemek pişerken çabuk pişsin diye bende kenarda göbek filan atıyorum.'' ilginç cevaplar... Kızmayın hanımınıza ''Kızma canım kızma sordum sadece.'' daha ne ilginç cevaplar var. Hanım şöylede diyebilir '' Domatese bıçak çektim domates de bana kızdı bir anda tencereye cumburlop dalıverdi.'' Tamam anladık anladık kafan bozuk bu gün... Halbuki ''Ne güzel yemekler yapıyorsun.'' dese adam olan vatandaş, her şey tatlıya bağlanacak...

Bebelerde bir alem, ayakkabısını bağlamış belli ki dışarı çıkacak çocuk vatandaş... Anne bu merak eder  ''Dışarı mı çıkıyorsun oğlum?'' Oğlan ne desin şimdi ''Yok anne dışarı çıkmayacağım dışarı çıkan çocuk taklidi yapacağım, birazdan içeri girerim.'' Anne bu sinirlenir '' Sen geç bakalım geç annen ile dalga sonra taş olursun taş.''

Anne bu oğluyla diyalogları bitmez... Oğlanın elinde basket topu hemen bahçede ki potada basket oynayacak belli ki... Anne ''Evlat elinde top basket oynamaya mı gidiyorsun?'' çocuk ne desin şimdi'' Yok anne bu sefer değişiklik yaptık arkadaşlarla basket topu ile futbol oynayacağız, bakalım ilginç olacak sanırım.'' Anne bu anne ''Sen geç bakalım geç anne ile dalga, taş maş olduğun gibi sonra delikli tuğla bile olursun, diyeyim sana...''

Evin küçük kızı makyaj yapmaktadır. Anne ''Ne o kız dudağa ruj yanaklara allık hem de benimkileri kullanıyorsun hayırdır?'' Ne desin kız şimdi ''Makyaj filan mı zannettin sen bunu anne ne makyajı rujun kalitesini kontrol ediyorum sadece, allıkla da sivilcelerimi kapatıyorum abartma lütfen, ayrıca da babama söyleme.''

Araba tamire götürülecektir... Hanım seslenir ''Hani arabayı bakıma götürecektin bey bu gün.'' ne desin adam şimdi ''Götürecektim ama araba bana abi bu gün hava çok soğuk gitmesek nasıl olur.'' dedi bende kıyamadım... Halbuki ''Aslan kocacığım sen ne güzel yaptırmıştın geçen sefer arabayı tamire götürüp, helal sana vallahi.'' de bunu gerisine karışma...

Evin Kızı cep telefonu ile ağzı kulaklarında erkek arkadaşıyla uzun uzun konuşmaktadır baba seslenir ''Kızım bu gidişle senin telefon paralarını ödemek için bankadan telefon faturası kredisi çekmek zorunda kalacağız.'' Kız bu cevap vermeden durur mu ''Baba babaaaaaaa ders konuları hakkında konuşuyoruz çok uzun sürüyor çünkü ders İngilizce bir de Türkçeye çeviriyoruz odamda elimde sözlük.'' Halbuki tek hareket işi çözer ''Bundan sonra telefon paralarınızı otomatik ödemeden çıkartıyorum size verdiğim harçlıklardan ödeyeceksiniz.'' dediğiniz zaman, gelen cevap ''Amaaa babaaaaaaaa! olacaktır...
( Beyin Yakan Sorular Ve Cevapları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu