Gideceğin yere beni de götür, götür de istersen ikiz yatakta, üçüz yatakta hatta dördüz yatakta yatır. Sorana da bizim hanım dersin, başımın belası, kaşık düşmanı filan dersen gözünü oyarım... İsmail senin bu pintiliğin yüzünden tatile bile gidemiyoruz. En son tatile gittiğimizde tarih geçen yüzyılı gösteriyordu... Üstünden otuz sene geçti, pinti herif...

Tarihini bile hatırlayamıyoruz 1996 mıydı yoksa 1997 miydi bir mayıs günü müydü yoksa haziran mıydı, o bile doğru düzgün aklımda kalmamış. Dünyanın parasını kazanıyorsun sonrada gidip dıgıdık dıgıdık da ya da İddia da paraları boğup geliyorsun, manyak herif... Olmadı kartlardan alıyorsun karşıma geçiyorsun durmadan kazıyorsun içinden de bir ...ok çıkmıyor... Bak kafam bozuluyor boşayacağım seni...

İş seyahatlerine çıkıyorsun daha bir kere bile beni götürmedin İsmail. Niye beni de götürmüyor oyalıyorsun, ben orada senin işlerine engel mi olurum sanıyorsun, asla böyle bir şey yapmam, bir köşeye çekilirim orada odamda örgümü örer, seni beklerim. Hem çocuklarımızda büyüdü kocaman oldu, evde bensizde sensizde dururlar...

Ama duuuuur duuuuurrrr ben anlıyorum senin ıstırabını. Sen oraya gidiyorsun hem kumar oynuyorsun, hem de karılarla aşna fişne hem de kiraz erik armut, durumlarına giriyorsun. Daha açığını yakalayamadım ama bir yakalarsam fena çarpacağım seni bilmiş ol İsmail...

Geçen gün bana Patagonya’ya gidiyorum iş için ’’Patagonya Ordusuna toptan tabanca kılıfı satacağız, ihale aldık.’’ dedin, ben de inandım. Sonra Dünya Haritasından bir bakayım dedim, bu Patagonya nerede diye, haritada Patagonya diye bir devlet yok İsmail, sen benimle kafa mı yapıyorsun? Ya da yeni kuruldu bu devlet eski haritalarda görülmüyor öyle mi? Hemen bir açıklama bekliyorum senden İsmail...

Bundan sonra bir yere gidersen de beni götürmezsen bil ki sana hakkımı helal etmeyeceğim İsmail. Ben de tek başıma çekip gideceğim bir yerlere o zaman çocuklara da sen bakacaksın, yemekleri de sen yapacaksın, evi de sen silip süpüreceksin. İşte o zaman benim yüreğimde yağ bağlayacak bilmiş ol İsmail...

Yok İsmail yok, yine söylüyorum bak ’’Gideceğin yere beni de götür ulan, götür de istersen ikiz mikiz yatakta yer yatağında, hamakta, iki katlı ranza da ki ona bile razıyım, illaki bir yerlerde yatarız. Bu son şansın İsmail son şansın, sondan bir sonraki şansım da olur filan diye de düşünüyorsan yanılıyorsun diyeyim sana...
( Gideceğin Yere Beni De Götür başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu