Evde nevaleler bitince o Grosss Mıross hatta büyük ve devasa mevasa denen marketlerin yolunu tutuyoruz ister istemez... Markete girdiğin zaman haliyle Market Arabası da alıp rafların arasına bir heyecanla dalıyorsunuz...

Baktım dolaşırken bizim gibi bir amca torununu da bindirmiş market arabasına market arabasını doldurma derdinde... Bu arada torunu da durmadan mızmızlanıyor, bir şeyler istiyor, onu da al dede, şunu da al dede... Torun bu istekleri biter mi hiç? Dünyaları versen Ay’dan da Marstan da bir şeyler al gel derler hemen...

Yaklaştım amcaya selam verdim önce... O da gülümsedi ’’Var mısın anahtarına kapışmaya Amca?’’ dedim... Önce bir duraksadı, anlamadı ne dediğimi... Tekrar market arabalarını göstererek ’’Var mısın anahtarına kapışmaya şu köşeye kadar?’’ dedim tekrar... Tebessüm etti... Sonra ’’Çok uyanıksın bende torun var torunun ağırlığı var, sen hemen geçersin beni hem benden de epey gençsin.’’ dedi...

Baktım torununa sevimli mi sevimli bir kız çocuğu... Döndüm ’’Bizim efe de yakında dünyaya teşrif edecek.’’ dedim... O da bana ’’Hayırlı olsun torun çok farklı gerçekten bende dede olunca anladım bunu.’’ dedi... Bende ’’Torun olmadığı zaman arabalar eşit oldu mu kapışırız anahtarına.’’ dedim... Gülüştük karşılıklı...

Yan yana markette geziyor havadan sudan, dereden tepeden sohbet ediyoruz ’’ Senin ehliyetin var mı market arabası kullanmak için?’’ diye sormaz mı? Ben de ne diyeyim şimdi ne cevap vereyim ’’Vallahi benim ehliyet ağır vasıta en küçüğünden en büyüğüne kadar her vasıtaya uyuyor.’’ dedim. O da ’’Tamam o zaman başka bir zamanda başka bir markette anahtarına kapışırız.’’ dedi... Gülüştük hep beraber...

Eve gelince hanıma ’’Bu gün bir amca ile anahtarına kapışacaktık neredeyse.’’ dedim... Şaşırdı birden ’’Hasta mısın sen ne anahtarı ne kapışması bir tane orta halli arabamız var zaten.’’ dedi... Ben de ’’Kızma hemen canım market de ki arabalar ile kapışacaktık adamın arabada torunu vardı vaz geçtik.’’ yelkenleri suya indirdi hanım ’’Haaaaa! Öyle desene yahu bende başka bir şey sandıydım. Allah iyiliğini versin.’’
( Anahtarına Kapışalım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu