İcardi bey hem topçulukta hem de popçulukta zirve yapmış durumda... Çok sevgili hatuncuğu ile reklam filmlerinde de oynuyor cukkayı götürüyor. Götürsün gözümüz yok. Bilmem kaç milyonluk takıyı şak diye hanımının boynuna takıp takıştırıyor. Sonrada o meşhur cümlesini söylüyor ''İçimden geldi'' Gelir tabi benimde o kadar param olsa benimde içimden dışımdan, nerelerimden gelir...

Benimde içimden geliyor geçiyor bay İcardi'nin yaptıkları ama işte olmuyor... Ne yapıyorum o zaman bende gidiyorum Sosyete Pazarından bir tane imitasyon yani taklit bir kolye alıyorum, sonrada hanımın karşısına geçip ''Hayatım içimden, dışımdan, dalağımdan böbreğimden, yüreğimden her bir yerimden geldi lütfen kabul buyur.'' diyorum, sadece dememle kalıyorum...

Buradan RüTükE sesleniyorum bu pırlanta reklamlarını ya yasaklayın ya da bu mücevher firmaları bunların fiyatlarını herkesin alabileceği makul bir fiyata indirsin... Milletin hanımı da kocasının karşısına geçip ''Bak ben de o İcardi'nin eşinin pırlantasından istiyoruuuuuuum almadan eve gelme fena çarparım seni.'' filan demesin...

Ne yapalım yani o hanımcığına, karısıcığına, hatuncuğuna pırlanta alıyorsa, bende yemek memek sepetinden az  yoğurtlu İskender söylerim, kıymalı pide söylerim,  bol acılı adana söylerim, biz de sevgimizi böyle anlatırız aşkımıza... Hem ne demişler ''Hediyenin büyüğü değil, ortancası değil, küçüğü değil, insanı doyuranı önemlidir.'' Kim mi demiş bunu? Boş verin canım antik mantik hatta otantik çağ filozoflarından birisi işte  Hristo mu ne, yoksa Aristo muydu bilemedim... Araştırın bulursunuz Google Amca'da...

Allah var oda bana böyle zamanlarda jest yapar da beni mest eder. Ne mi yaptı? Anlatsam dudağınız uçuklar billahi! Kemal Paşa tatlısıyla muhallebiyi karıştırmış bir de önüme geldi ki aman Allah'ım muhteşem bir tat. O kadar değerli ki benim için hem de İcardi'nin pırlantasından daha tatlı, daha bir milli, daha bir afili. İcardi'nin pırlantası yenmiyor... Yeter yahu fazla da abarttırmayın bana işte... Başladım mı abartmaya duramıyorum...
( Bizimde İçimizden Neler Neler Geliyor Geçiyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu