Acemler denen dürzüler ve alçak devlet sergiler ile uğraşıyor... Sergiler ile uğraşıyor derken resim ya da heykel sergisi filan zannetmeyin. Pablo Picasso, Leonardo da Vinci, Bedri Rahmi Eyüboğlu, Goya  filan yok. Yeni ürettikleri silahları, füzeleri sergiliyorlarmış resmi geçitlerde...

Osuruktan bir devlet bu Acemler, adları gibi her şeyde de acemiler... Ne doğru düzgün İslam'ı biliyorlar ne de düşmanlıkları dostlukları adam gibi, ancak bol bol osuruktan ve üfürükten tayyareler üreterek salıyorlar gök yüzüne yer yüzüne artık nereye denk gelirse... Ülkelerinde bile önemli isimlerini öldürüyor Siyonistler, gıkları çıkmıyor...

En birinci düşmanlıkları kendi mezheplerinden olmayan Müslümanlara... Hainlik ve alçaklık her taraflarına sirayet etmiş gibi görünüyor... Ülkeleri çalkalanıyor tepeden tırnağa, o çalkalanmaların dozunu azaltmak için durmadan demeç veriyorlar ''Yok İsrail'i bir günde dümdüz ederiz, mahvederiz, perişan ederiz.'' Velhasıl cart ve curt aslında yaptıkları...

Yıllar yılı PKK ya destek verdiler hala da veriyorlar. Azeri -Ermeni Karabağ Savaşında utanmadan sıkılmadan Ermenistan'a silah yardımı yapmaya kalktılar da çoğunu ellerine yüzlerine bulaştırdılar. Alçak, hain ve tam bir yobaz devlet...

Oysa ki bizim, Türklerin dostluğu onlara da bize de İslam Dünyasına da çok şeyler kazandırabilirdi eğer ki uzattığımız dostluk ve barış ellerini, kendi elleriyle itmeselerdi... Hala okullarında, okul çocuklarına  sahabe efendilerimizin sahabe hanımlarımızın bazılarına sövdürüyorlar ki bu çok alçakça ve çok acıdır...

Şunu eninde sonunda anlayacaklar Mollalardan bir halt olmaz. Kan içici, kan emici sülüklerdir onlar... İran halkı limon gibi sıkılırken, toplumun gazını almak için cart curt etmekten, cılız savaş naraları atmaktan başka yaptıkları bir şey yok. Allah sabır ve feraset, basiret versin birazda İran Halkına, oradaki kardeşlerimize...
( Yeni Füze Sergisi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu