Sam Amca bu, herkes de bilir ki Sam Amca ve pek sevgili yeğenleri soğuk duş almayı hiç sevmezler... Hep sıcak kan ile kan mı dedim, aman canım dilim sürçtü, ne kanı, sıcak, kaynar suyla duş almayı pek severler... Hep de Orta Doğu'da alırlar bu sıcak duşlarını, kendi ülkeleri dururken... Kimi zaman Salamon'un  banyosunda, kimi zaman Irak da, kimi zaman Suriye'de, kimi zamanda daha değişik yerlerde soğuk duş aldılar mı, bayağı üşüyor ruhları da bedenleri de...

Tabi soğuk duşa alışamadıkları için soğuk duş alınca birden şaşırıyorlar, hatta eşekten düşmüş karpuza, zürafadan düşmüş şeftaliye, maymundan düşmüş muza,  dönüyorlar adeta... Bilmem kaç kilometre öteden beriden füze yollamışlar müzelik yapmışlar Sam Amca ve evlatlarının bir kısmını...

Sam Amcanın, o pek muhterem ve de muhteşem, yere göğe bir türlü koyamadığı yeğenleri adeta bayılıyorlar Orta Doğuya . Onlar bayıldıkları için Orta Doğu'da ki mazlum milletleri, insanlarını da bayıltmaya bayılıyorlar. Biz bayıldık ya siz de sakın bayılmamazlık yapmayın diye herhalde, galiba sanırsam...

Garip bu Sam Amca ve veletleri de... Bir kere veletleri çok yaramaz hiperaktif. Hiper Aktif derken bunlar normal hiperaktifler değiller, biraz manyak, biraz geri zekalı, hatta biraz kelimesi bile az gelir,  hiperaktiflik, manyaklık, geri zekalılık her yerlerine işlemiş ... İnsanları öldürerek, çocukları, o masumları parçalayarak, ruhlarını da bedenlerini de yok ederek bir yere filan varacaklarını zannediyorlar...

Sam Amca soğuk duş aldığı zaman tek başına da almıyor, bunu da az çok biliyorsunuz sizlerde. Yeğenleriyle veletleriyle hep beraber maaile duş alıyorlar. Salamon, Mişon, Sam Amca, Trampa Dayı, Baydın Dayı, Kalamar Mormis... Artık o duşlarda topluca ne yaşanıyorsa bizim bilmediğimiz gerçekten merak ediyorum. Bunlarda beraber soğuk duş almaya alışmışlar, taaa Vietnam Savaşından beri.  Eeeeee! Boşuna dememiş atalarımız ''Alışmış kudurmuştan beterdir.'' diye... Bir türlü vaz geçmiyorlar birlikten duşta olsun tuşta olsun hep beraberler...
( Sam Amcaya Soğuk Duş başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu