Evet bizim gibi kilolu milolu iseniz o kiloları ve miloları vermek için illa bir taraflarınızı yırtıyorsunuz. Ya da profesyonel destek alıp kilolarınıza hodri meydan diyorsunuz, kilolarınızda size hodri meydan hadi bakalım el mi yaman bey mi yaman diyor.  Kıza söyleyip duruyordum bize de bir şeyler diyet miyet yaz kızım da biz de başlayalım azar azar kilo vermeye diye, ha bu arada diyetisyen iyi bir sağlık kuruluşunda tabi, onu da söyleyelim.

En sonunda bize de diyet yazdı. Sabah normal bir kahvaltı bir dilim ekmekten fazla yok. Geç kalktığımız için saat 11.00 gibi filan yapıyoruz kahvaltıyı, ikindi vakti ara öğün de bir tane mandalina ve tabi bol bol su içilecek, çayları zaten yıllardır şekersiz içeriz onda sorun yok. Öyle abur cuburmuş yok efendim bakkaldan ufak bir çikolataymış, gofretmiş, ağız tatlandırmak için, onlar artık tarihin ve hayatın derinliklerindeki yerlerini aldılar...

İnşallah dayanırız diyelim. Benim gibi tatlıyı seven bir adamın alışması dayanması zor olsa da elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Yoksa fırçayı yeriz ailemizin diyetisyeninden. Millet para verip gidiyor, baba ile anneye bedava. Eeee olsun o kadar değil mi?

On gün kadar oldu, ama disiplinliyiz onu da söyleyeyim, yoksa fırçayı yeriz kızımcığımdan. Kilo bu hemen hemen birçok hastalık kilolar yüzünden çıkıyor erkeklerde de kadınlarda da... En başta tansiyon, şeker, kolesterol gibi...

Buradan Hacı Baba Baklavacısına ve Bolulu Hasan Usta Süt Tatlıları işletmecilerine, Camuzoğlu Baklavacısı işletmesine sesleniyorum, bu güne kadar bana, şahsıma göstermiş olduğunuz alicenaplığa teşekkür ederken, sizlere kötü bir haberim var. Artık diyete başladık iyi bir diyetisyenimiz var, sizleri eskisi gibi sık sık ziyaret edemeyeceğim için üzgünüm. Lezzetleriniz, ürünleriniz her zaman başımın tacı olsa da ara ara diyetisyenimizden izin aldığım zaman uğrayacağım. Beni unutmayın ve özleyin anacığım...

Sabahları aç karnımızla tartıya çıkıyoruz, bakıyoruz ibreye... Şaka maka birazda verdik gibi, ama daha da vermemiz lazım. Haftada bir kere tatlıya izin var ki hele de benim için aslında zor bir durum, yine de dayanmak zorundayız... Kale içten fethedilir derler, o zaman bizde besinlerin bizi içimizden fethetmesine izin vermeyip az yiyeceğiz öz yiyeceğiz...
( En Sonunda Bize De Yazdı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu