Bu öyle bir tarih ki bir yere not edilmiş olması gerekiyor. Yok, yok başlıkta bir yanlışlık kullanma tarihi değil, son kıllanma tarihi. Yani siz en son ne zaman birisine kıllandınız, kıl oldunuz. Tarkan'ın ''Kıl oldum ağabey.'' şarkısı gibi de değil ama. Harbiden kıl oldunuz?

Ben durmadan kıllanıyorum birilerine, belki birileri de zaman zaman bana kıllanıyordur. Kim bilir? Örneğin çete kuran ve sokaklarda terör estiren yeni yetme şu zibidilere çok fazla kıllanıyorum. Askerimize, polisimize silah çeken yaralayan, şehit eden, etmeye çalışanlara epeyce kıllanıyorum hem de... Emekli maaşı ile geçinirken dolandırıcıların tuzağına düşen, amcalarımızı teyzelerimizi soymaya kalkanlara da çok kıllanıyorum...

Şarkı yapıyoruz diye saçma sapan sözler yazıp, bir de bunu her yerde televizyonlarda, radyolarda göstermeye çalışanlara, yazdıkları sözler ile Türkçeyi katletmeye çalışanlara çok kıllandığım gibi, vatansever ve dilini seven birilerinin de kıllanmasını bekliyorum...

Televole türü saçmalıklara, magazin programı adını verip, ondan sonrada ciğeri beş para etmez sanatçı bozuntularını zırt pırt ekranlara çıkartmaya çalışanlara, yok frikik verdi mi vermedi mi muhabbeti yapanlara, orasını burasını açanların ne kadar cesur olduğunu söyleyenlere de hem de bir kaç kere kıllanıyorum...

Asker uğurlama adı altında gece yarısı yolları kapatıp da acaba bizim kapattığımız yolda ambulansta bir hastası olan var mı diye düşünmeden hareket edenlere, trafikte önüne geçip ambulanslara yol vermeyenlere, bir kaç kere de değil elli yüz kere kıllanıyorum. Hele de havaya ateş açıp da masum birilerinin yaralanmasına ölmesine veya sakat kalmasına yol açanlara kıllanmamın haddi hesabı yok...

Apartmanlarda oturup da toplu halde yaşamanın ve bu kültürün yanından yöresinden geçmediği insanların, komşularına zarar vermesine, düşünmeden evlerinde gürültü yapmasına, bağırış çağırışlarına, balkonlardan halı ve kilimlerini silkelemesine, sigara izmariti atmasına sadece ben de değil herhalde bütün millet kıllanıyordur. Allah bizlere sabır ve metanet versin, bu tip insanlardan da uzak tutsun bizleri ve bütün Müslümanları...
( Son Kıllanma Tarihi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.09.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu