Masal
Masal...

*****

Herkes kendi masalıysa uyusun... Bir Elif Keskin Karabulut.../ ŞİİRLERİN ŞAİRİ sözüdür...

MASAL

Ne ruhum uyku gördü ne göğe serdim halı
Defalarca dinlerdim anlatılan masalı.

ELİF KESKİN KARABULUT.../ŞİİRLERİN ŞAİRİ...
2001 Kasım ayı ( Masal şiiri)

Şiirin tamamı da vardır, hikayesi de....

******
Görselde ortada duran iki katlı müstakil ev Rahmetli ak ninemin ( anneannemin) öldüğü günün ertesi gününde satılan evidir. Tüm kentsel dönüşüme rağmen bugün hala inatla bulunduğu sokak arasında ihtişamını sürdürmekte. Ve bir gün ölmezsem ve de Allah nasip ederse o evi geri alacağım.

Ant olsun...

Ruhu Şad olsun.Rabbim rahmet eylesin ak nineme...

Özlem şiirlere sığmaz...
( Masal başlıklı yazı Şiirle.ŞAİRİ tarafından 3.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu