Bazen iyilik yaparken kötülük bazen de kötülük yapmak isterken  iyilik yapmış oluruz bunu  zaman ve  o yerin şartları belirler tıbkı çam ağacının hikayesinde olduğu gibi.Önemli olan yapılan kötülüğü unutup yoluna en iyi şekilde devam edebilmektir.
Sormuşlar çam ağacına:
-Bunca fırtınalara rağmen nasıl ayakta kalabiliyorsun dağın tepesinde tek başına?
-Çobana borçluyum, demiş  ve devam etmiş:
"Buralarda yakınlarda çelimsiz bir çoban vardı,onun da  iki üç kuzusu.Kışın her tarafı  kar esir alınca kör baltasıyla gelip dallarımı keser kuzularına götürürdü.Dallarımı kese kese boyun uzadı,iyi de oldu çünkü hiçbir çoban baltasını artık bana vurmuyor.
( Çam Ağacı başlıklı yazı berberce tarafından 6.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu