Ergenlerin tek derdi vardır o da kendileri.İsrail-Gazze savaşları yanağındaki küçücük bir sivilce kadar önemi yoktur onların savaşı;dudağındaki uçukluk,gizli saklı makyaj yapmalar,kendini beğendirme çabası,bazen kendini ispatlama girişimi,dikkat  çekmek,takdir edilmek... Kolay değildir aşk ile tanışmanın sancısını çekmek.Biz yetişkinler onları yermek,ayıplamak ve dışlamak yerine tecrübelerimiz dahilinde onlara yardımcı olmak ve yol göstermek bizlerden beklenilen davranış olacaktır.

Bizim bir çalışanımız var,geçenlerde yere göğe sığdıramadığı erkek arkadaşından ayrılmış ama çok söyledim:
-Kız arkadaşı vardır,diyorum.
-Onun benden başka arkadaşı olamaz,diyor.
-Olur da ayrılırsınız,diyorum.
-O benden asla ayrılamaz,diyor.
Çok iyi anlıyorum onu duygularının tesiri altında,büyük konuşabiliyor,bu yolda acemiler,zamanla öğrenecekler  ama canları biraz yanacak.

-Yarın beni böyle göremeyeceksiniz,diyor.
-Melek olup göklere mi kanatlanacaksın,diyoruz.
- Saçlarımı boyatacağım.
- Güzel ya saçların.
- Saçlarımı sevmiyorum,sarıya boyatacağım.
Ertesi gün de herkese soruyor:
"Nasıl olmuş saçlarım?"
( Ergenlerin Derdi başlıklı yazı berberce tarafından 7.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu