Evet evet yanlış duymadınız Siber Güvenlik Teşkilatını zaten devlet kuracak, bizimki Sibel Güvenlik Teşkilatı... Mazlum erkekleri, namuslu erkekleri, mazbut ve ailesine bağlı erkekleri Sibel gibi, Okşan gibi, Nalan gibi, Yaren gibi, azgın kadınlardan koruyacaktır bu teşkilat...

Açıklık ve saçıklıktan sokaklarda yürüyemez olduk. Dostlar, vatandaşlar, biz erkeklere yardım edin bir zahmet çok dardayız... Metroda ya da otobüste giderken mini mini etekler ile hatta etek bile denmez bez parçalarıyla karşımıza geçip oturuyorlar. Kim mi bunlar? İşte o Sibeller, Haleler, Jaleler, Laleler isimleri de önemli değil, taciz ediyorlar bizleri...

Bunları görmemek için ya evden hiç çıkmayacağız veya başımızı başka başka yerlere çevireceğiz ya da onların bindiği taşıtlara binmeyeceğiz, o da olmuyor, olamıyor maalesef... Acilen bizi bu zibidilerden koruyacak bir güvenlik teşkilatı istiyoruz biz erkekler...

On santimlik bir etek giyip de nereni kapattığını düşünüyorsun ablacığım? İnsan hiç olmazsa bir on beş yirmi santime kadar eteğinin boyunu uzatır... Plajlarda bakıyorsun, orası zaten başka bir rezillik orasında sadece bir ip var. Çevrede bir sürü ipsiz sapsız erkek varken...

Bizler gençlik yıllarımızda yamalı mamalı pantolonlar ile dolaşmışızdır illaki, bakıyorum şimdilerde kotların diz kapaklarını, ona yakın yerleri yırtıyorlar, ona da moda diyorlar. Bir yere takmamışlar mağazalarda böyle satılıyormuş. Bizim bunları anlamamızı bekliyorlarsa beklemesinler... Geçen gün metro da birisine ''Hayırdır kızım kavga mı ettin de yırtıldı.'' dedim. Yok amca bunlar epeydir moda, sen anlamazsın dedi...

Rahmetli babaannem bunları filan es kaza sokaklarda bir görseydi diyeceği laf herhalde ''Başımıza taş yağacak taş vuhuuuuuuuuuu!'' derdi mutlaka... Buradan hükümete sesleniyorum biz erkekleri korumak için acele edin ve bu teşkilatı kurun mutlaka... Çok dardayız Sayın Başkanım, duy sesimizi...
( Sibel Güvenlik Teşkilatı Kurulsun Artık başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu