İsmail beylere akşam Hamit beyler misafir olarak maaile ziyarette bulunacaklardı... İsmail Beyin hanımı iyi tanıştıkları bu aileye gündüz saatlerinden güzel yiyecekler hazırlamaya başlamıştı bile... Uzun zamandır tanışırlardı... Çocuklarda birbirleriyle arkadaştılar...

Nihayet buluşma zamanı geldi çattı... Kapıyı İsmail beyin hanımı açarak misafirleri içeri buyur etti... Nasılsınız iyi misiniz faslından sonra ceplerden o meşhur markalı cep telefonları çıktı... Evin sahibi İsmail Bey ekonomi ile azıcık ilgili bir adamdı, ara ara borsaya bakar ara ara da döviz fiyatlarını takip ederdi... Kimi zaman ev arsa onlara da bakardı...

Hamit bey de sporu çok severdi. Pazar tuttuğu takımın maçını izlemeyi çok istiyordu... Misafirliğe de gitse o maçı lamı cimi yok izleyecekti illaki iki arada bir derede İsmail Beye de laf yetiştirebilirdi... Hem İsmail beyde  hoş karşılardı mutlaka onu... Daha önce de olmuştu böyle durumlar sesi çıkmamıştı İsmail Beyin...

Çocuklar ise bir araya gelmiş cep telefonlarında oyun oynuyorlardı. Hiç kimseleri gözlerinin görmesine, kulaklarının duymasına imkan ve ihtimal yoktu... Dört çocuğun, dört arkadaşında gözlerinde numaralı gözlükler vardı... Bilgisayar ve cep telefonlarına çok sık bakmaktan daha küçük yaşlarda numaralı gözlük kullanıyorlardı...

İsmail Beyin hanım İnci Hanım çayları ve pastaları getirdikten sonra bile kimseler marka cep telefonlarından ve tablet bilgisayarlardan kafasını kaldıramamıştı... Hanımlar bile çayları ve kekleri ellerinde İnternette ki dedikoduları takip modundaydılar...

Bir ara çocuklar bağırış çağırış sıra kavgası yaptılar İnternette oyun oynarken, ama kısa sürede yine barıştılar. Gece saatleri hızlı bir şekilde akıyordu. Yavaş yavaş kalkma zamanı gelmişti. İnternet yüzünden ne sohbet edebilmişlerdi, ne de birbirlerinin dertlerini dinleyebilmişlerdi... Saatin çok ilerlediğini ancak misafir Hamit Bey tuvalete gitmeye kalkınca anlayabilmişti... Hep birlikte kalktılar ''Bunu saymayız bir daha bekleriz, inşallah biz de sizi bekleriz.'' nidaları havada uçuşurken, neler olduğunu kimseler anlayamamıştı...
( Misafir Bu başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu