BİR AVUÇ İSRAİL…

Şu tertemiz sayfaya adını tiksinerek yazdığım İnsanlığın,İslam aleminin büyük baş belası savunmasız insanların ve küçücük bebelerin katili İsrail’i Şiddetle kınıyorum.Ve lanetliyorum.

Öncelikle İnsanlığa yardımı kutsal görev edinmiş ve şehit düşmüş tüm kardeşlerimize Allah’tan rahmet diliyorum.Acılı yakınlarına ve Türk halkına
Sabır diliyorum.Sabrın da bir sınırı var bıçak kemiğe dayandı…

Bir avuç İsrail İnsan demeye dilim varmıyor bu küçücük topluluk
Bütün Dünyaya hükmetme cesaretini nereden buluyor?Nedir bunları bu kadar güçlü kılan Amerika mı?Silahları mı? Fosfor bombaları mı? Bunlar nedir ki? Bizim iman gücümüz karşısında...

Yeter artık… Bir avuç İsrail kan kusturuyor insanlığa koca Dünya,koca İslam alemi hala seyirci kalıyor bu barbarlığa…

Ey İslam alemi,ey Türk milleti nerdesiniz? Neden hala sesiniz çıkmıyor?İnsanlık dramı yaşanıyor tüm Dünya’nın gözleri önünde…
Yok mu bu duruma bir dur diyecek? Baba yiğit masaya yumruğunu vuracak
Bir avuç İsrail’e gerçek gücü kahraman Türkün gücünü,cesaretini gösterecek?

Sayın başbakanım…Bu insanlıktan çıkmış insanlar esefle kınanmaktan anlamaz
Lanetlenmekten de anlamaz bunlara anlayacağı dilde konuşmak lazım,Anlı şanlı
Tarihimizle konuşmak lazım…Türk milleti anlı şanlı bir tarih daha yazması gerekiyorsa ki gerekiyor gibi gözüküyor.Ben Türk oğlu Türk olarak kanımın son damlasına kadar hazırım.Ve her Türk kanı taşıyan insanında buna hazır olduğuna inanıyorum.

Bu sözleri yazarken asla savaş yanlısı biri olduğumu düşünmeyin.Her zaman barıştan yanayım.Ama ortada yaşanan bir gerçek var.savaş kaçınılmaz olmuşsa
Bunun gereği yerine getirilmelidir ona göre tepkiler ortaya konmalıdır…

Dünya barışının olabilmesi için İsrail diye bir yerin olmaması gerektiğini bu Dünya anlamalı artık diye düşünüyorum.Türk oğlu Türk olarak İsrail’e olan öfkemi bu şekilde dile getirdim.Tüm İslam alemini sağ duyuya davet ediyorum….

Saygılarımla…
( Bir Avuç İsrail başlıklı yazı Cemal YOSMA tarafından 1.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu