İsrail devleti yüzyıllardır ortadogu da kan ve gözyaşına dayalı bir siyaset güdüyor.koca arap dünyasının af edersiniz bokunda ya da sidiğinde boğabileceğ küçücük bir devlet,bütün dünyayı yok sayarak vahşetlerine devam ediyor..ve sözüm ona çağdaş dünya ve abd buna seyirci kalıyor.hatta çogu zaman destek veriyor.israil askerleri bildiğimiz gibi bir türk gemisne saldırdı.ve ortadogu kaynaklarına göre 19 ölü var.onlarca yaralı var.o gemi niçin gitmiş olursa olsun,gidenlerin amacının israil devletine bir meydan okuma olmadığı,sadece insani yardım amaçlı olduğu kesin.
şimdi sizlerden birşey rica ediyorum.biraz gözlerinizi kapatın ve bu olayı tersine saralım.diyelim ki insani yardım taşıyan bir gemi israilen kalkıp bu tarafa gelmiş olsun.ve türk askerleri de bu gemiye saldırmış olsun.ve sonucunda ölmüler ve yaralanmalar olmuş olsun.yaralıları bile türk askeri plastik bantla kelepçelemiş olsun,ne olurdu sizce?
öyle bir etki yapardı ki,avrupa bir taraftan abd öte taraftan bütün dünya üzerimize
çullanırdı bu olan ne diye?
vahşetin milleti ve dini olmaz,vahşet vahşettir...
israil ateşle oynuyor,deyim yerindeyse kendi tekerine çomak sokuyor,herkes araplar kadar suskun ve korkak değildir.
ey israil, kendine gel....
kutsal kitabın öldürme diyor...
hani nerde tevrata inancınız...
ve akıllı ol,akıllı olmazsan o topraklar sana zindan olur...
o topraklarda rahat nefes alamzsın....
zaten öyle ya..
ne yapabiliriz halk olarak?
israil mallarına ambargo koyabiliriz,almayabiliriz...
israil şirketlerine satmış oldugumuz kurumlara el koyabiliriz...
bunlar uzayabilir...
filistin bizim gözbebeğimiz,yüreğimzde acı,kalbimizde hep var olan yer,türk halkı en çok filistin halkını sever...
filistine taş değse,benim canım yanar.
filistinli bir anayı ağlar görsem benim gözyaşım süzülür aşağılara...
ey dünya,ey çağdaş dünya,rahat yaşamak istiyorsan filistine sahip çık...
ey dünya,ey çağdaş dünya,filistinli çocuklara sahip çık,taş yerine gül atsınlar...
ey filistinli analar,benim analarım,birgün acınız bilin ki dinecek...
TÜRK MİLLETİ SİZLERLE.



CEMAL KAYA
( İsrail Terörü başlıklı yazı Cemal Kaya tarafından 1.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu