Kimse görmedi bizi Olduğumuz yer değildi bu Biz değildik onlar Kahır dolu aykırı bedenleriz biz Sus/ Bu gece sen varsın Sadece ben..
Anlayamam anlatamam Bir kadın bir adamı öldürür ıssızlığıyla,
Dert etme, Nasılsa masum değil hiç kimse Unuturum kaç kere gittiğini sırtını çevirip Adın boğazımda düğümlensede haykıramadığımı görürüm ardından Aldanmaktır belam hiç kolay olmaz Bazen, Terk edip gidebilsem derim O an Sanki bir dağın altında kalır yüreğim Dağılır ruhum yüz şehrin sokaklarına Omurgamda soğuk bir korku..
Yürürüm Aldırmaz hiçbir vuslat bana Kelimeleri doldururum avucuma Sana Sana Artar susuzluğum Taştıkça ahşap mahallelerde yalnızlığım..
Hala, Kalem tutacak bir kaç gücüm kalmışken Ve hiçbir hece anlatamazken us''umdaki çığlığı Bir yıldız kayacak diye ürperirim Nedensiz kırılır rengi ışığın Tüm umutlarım düşlerimde kör Nöbetlerim gelir ağlarım Bir gömlek çizerim üstüme Ateşten Tükenirim Bu kanımı emen yaşantıma Dur derim durmaz Sus derim susmaz İzlerini silemezken tenimden ellerim Her nefesin gölgesi zindandır yarınlara..
Çıplak dualar kalır ardımda muayyen geçmişe Ve iklim Bu denli musallat olmuşken tabiatıma Kasım''da aç gözlerini Nisan kadar yaşa Ekim kadar sev ..Ama Ocak kadar alçak olma..
Ödevindi ruhunu bağışlamak Ezberin olmasaydı benliğine kul olmak..
Ben vazgeçtim, Seni sevmeyi en ağır şekilde ödedim..
Adam gibi sevdim Sen, Yitirdiğin düş kızını bulabildin mi ?
( Serzeniş başlıklı yazı Zmnszz... tarafından 3.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.