''sessizce dinledim gidişini açılan yaralarıma zaman sürdükçe..''
...
// şimdi.., nerden düştün aklıma bilmem ki bir meyhanenin ücrasına bürünmüştüm oysa
off..
şurda yekten iki kadeh daha atacaktım bir kaç türkü mırıldanıp düşe kalka evin yolunu tutacaktım belki başım ellerimin arasında ağlayacaktım kendi kendime sızıp kalacaktım
...neyse madem ki burdasın hoşgeldin..
gözleri yakamoz'um,
biliyormusun belkide, belkide hiç söylemeye cesaret edemedim ne var ki artık söylesemde herşey viran ama bil, o kadar düşkündüm ki sana ve bakışların öylesine tutku doluydu ki..
ağlamıyorum..
artık hiçbir geçmiş gecelerimi anımsatmıyor bir nokta oluyorum bazen ardımda kalıyor herşey herşeyin ardında kayboluyorum sonra daha sonrası kan revan beni affet demeyeceğim sana ve er yada geç seni affedeceğim kahrolası ateş bu yakıyor düştüğü yeri ne kül var ne duman öylece yakıyor işte boşver, saçmalıyorum yine seni.. seni ne kadar da özlemişim görüyormusun, kar yağıyor dışarıda kar taneleri her yerde lapa lapa sanki her tanesinde eziliyor gövdem olmayışınla sigaram'dan bir nefes çektikçe..
neden geldin ki, hiç bir ölüm sen kadar olmadı sen kadar güzel de değildi ama bu perişan halimle bile seni daha daha çok sevmek istiyorum bak, üşümüssün sende bu kar taneleri avuçlarında, unut/a/mamışsın..
ben.. bende sana gelecektim aslında utandım gururumdan korktum beni yok saymandan
ah, neyse ne boşver geç oldu git artık zaten
...
şimdi seninle sokağa çıkıp çocuklar gibi şarkılar söyleyerek kar taneleri altında yürümek... istemiyorum, hadi git..
''hey romen bi şişe daha getir bana''
...
dur gitme !! ben seni, ben seni.. bir tek gün bile unutamadım.. hadi yürüyelim birlikte sokaklarda bağıra çağıra türküler söyleyip kar tanelerini toplarız avuçlarımızda eskisi gibi hatırladın değil mi en çok seven daha fazla toplar hadi gidelim artık...//
/bu gürültüde neyin nesi !! bırak beni romen sızmadım ben kendimde kalkarım o beni bekliyor dışarıda kar tane.../
( Sen başlıklı yazı Zmnszz... tarafından 8.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.