YOZGAT KONULU ŞİİR VE MAKALE YARIŞMASI SONUCU

YOZGAT KONULU ŞİİR VE MAKALE YARIŞMASI SONUCU
YOZGAT KONULU ŞİİR VE
MAKALE YARIŞMASI SONUÇLANDI
......................................................................................
11. Sürmeli Festivali Kapsamında yapılan Yozgat Şairler ve Yazarlar Birliği Dernegi tarafından düzenlenen" Medeniyetlerin Buluştuğu Kent Yozgat" konulu şiir ve makale yarışmasının sonuçları açıklandı.

Yarışmayla ilgili bir degerlendeirme yapan Yozgat Şairler Yazarlar Birliği Başkanı Ahmet Sargın katılımcı şair ve yazarlara teşekkür ederek şunları ifade etti.

"11. Sürmeli Festivali kapsamında Yozgat a yeni eserlar kazandırmak ve ilin tanıtımını yapmak amacıyla bir yarışma açmıştık. Şiir ve makle dalında açtığımız bu yarışmaya çok sayıda katılım oldu.

Yozgat Fen Lisesi Müdürü Mustafa Özel, Zübeyde Hanım Kız Meslek Lisesi Müdür Yardımcısı Ruhi Bakır, Yozgat Kız Meslek Lisesi Edebiyat Öğretmeni Murat Durna, Sağlık Meslek Lisesi Edebiyat Öğretmeni İbrahim Ceylan, Emekli Türkçe Öğretmeni Nuh Şahin den oluşan 5 kişilik jüri heyeti gelen eserleri bir tutanakla teslim alarak açmış ve değerlendirmeye almıştır.

İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü binasında değerlendirilen eserlerin seçiminde jüri oldukça zorlanmış ve yarışmaya gönderilen eserler arasında kaliteli, seçkin ve Yarışma Şartnamesine en uygun eserler belirlenmiştir.Bu yoğun ve anlamlı ilgiye teşkkür ediyoruz.

Seçkin eserler arasından ilk üç derceye girenlere 11. Sürmeli Festivali Kapsamında yapılan "Sürmeli Şiir Şölenin" de Yozgat Valisi Necati Şentürk tarafından ödülleri İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü salonunda takdim edilmiştir.

Şiir dalında derceye giren eserler aşaığıda sıralandığı gibidir.
............................................................................................
1-Medeniyetlerin Yurdu Yozgat- Rumuz: Bozok-26, Halil Gürkan -Eskişehir

2-Yozgat- Rumuz- Çavuş; Bahri Çavuşoğlu- Malatya

3-Yozgat İsim Bulurken- Rumuz:Toynak, Secaattin Öztürk Ankara
.....................................................................................
Jüri Özel Ödülüne Layık görülenler:

-Yozgat Sevdası- Hikmet OKUYAR- Şebinkarahisar

- Mdeniyetlerin Buluştuğu Kent Yozgat- Dag Lalesi- Hariaka Ufuk-Adana

-Yozgat Sevdası-Sevda Ateşi-Mansur Ekmekçi- Adana

-Yozgat - Fikri Güzel Durdu Şahin - Alaca

-Sürmeli Yozgat- Karlıdağ-57, İsmail Koçak- Yozgat

-Yozgat’ta -Tanyeri- 36, İbrahim Sağır-Eskişehir

-Yozgat-Gençay-Hasan Gencay- Fatsa

-Yozgat Güzellemesi-Sürmelican- Nihat Malkoç-Trabzon

-Yozgat-1Yakamoz1- Cemile Düzgün -Ordu

-Sevdalı Şehir Yozgat- Yağmur 4444-Rabia Barış-Eskişehir

-Bizim eller- Mızrabi- Tuba Ağır- Bursa

-Yozgat’a Uç Turnam- Yabangülü- Refik Kutlu- Sivas

-Yozgatlım- Turkuaz- Fatma Çetin Kabadayı- Hatay

NOT: Jüri Özel Ödülünü kazanalar önem sırasına göre degil eserlerin bize geliş sırasına göre sıralamnmıştır. Sıralama tercihi jüri tarafından yapılmamıştır. Şiarlerimize önemle duyrulur.
-.......................................................................

MAKALE DALINDA DERCEYE GİREN ESERLER

1-Yozgat Aşka Açılır: Rumuz:Ebrar- İbrahim Şaşma-Karaman

2-Çamlıktan Bakınca Göze Takılanlar-Sürmelican-Nihat Malkoç- Trabzon

3-Sürmeli Diyarı Yozgat- Efsane- Sabiha Serin- Sivas

Makale dalında Jüri özel Ödülüne Layık görülenler:
..................................................................................
-Yozgat -Herşey Yozgat İçin - Yakup Tufan-Almanya

-Dünü Bugüne Taşıyan Medeniyet Köprüsü yozgat- Simyacı- Miraç Furkan Bayar- Erzurum

-Medeniyetlerin Buluştuğu Kent Yozgat- Dağ lalesi- Harika Ufuk - Adana
-
Sııralmaya giren eserler bunlar olmuştur. İlgi duyan, eser yollayan tüm şair ve yazar dostlarımıza teşekkür ediyoruz."

- Ahmet SARGIN- Yozgat Şairler ve Yazarlar Birliği Başkanı

Not: Dereceye girenlerden ilk üçe girenlerin ödülleri Yozgat ta Vali Necati Şentürk tarafından Sürmeli Şiir Şöleninde takdim edilmiştir. Yozgat gelemeyen ya da davet edilemeyen şair ve yazarların ödülleri de posta ile yollanacaktır.

Jüri özel ödülüne Layık görülenlere teşekkür belgeleri posta ile yollanacak olup katılımcı şair ve yazar dostlarımıza duyrulur.

Not:2 Ayrıca şiiri ve yazısını hazırlayıp göndermeyen arkadaşlarımız bu şiir ve yazılarını bize yollarsa çıkaracağımız kitap da onların da eserlerine yer vermiş olacagız... saygılarımızla..

( Yozgat Konulu Şiir Ve Makale Yarışması Sonuçlandı başlıklı yazı Ahmet SARGIN tarafından 17.07.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu