Bunca plan ve uğraşının sonunda istenilen amaca ulaşılmış,inci babasından biraz fırça yese de küçük sitemlerle kurtulmuştu,Ozanın ve Alparslanın mükemmel zeka oyunlarıyla.Giderken babası ozanı bir köşeye çekmiş ve
-Delikanlı,sana inandım ve güvendim.İnci sana emanet,göreceğin her yanlışında onu uyarmak,ona abilik yapmak sana düşer.Başın sıkıştığında beni ara demiş ve eline bir telefon numarası tutuşturmuştu.Birlikte bu kaygılı babayı yolcu etm,işler ve İnci nihayet rahatlamış-Ohh,be... demiş rahatlamıştı da Ozan,
-Akıllı ol sen bana emanetsin,kulaklarını çekerim haaa ...demiş kahkahalarla uzun süre gülmüşlerdi bu espiriye...
Alparslan durgundu bugün bilinmeyen bir sebepten.Pek diyoloklara da katılmıyor,sanki başka alemlerde geziniyordu.Yanlarındaydı ama uzaklarda gibi...İncinin de dikkatini çekmişti bu hal.Ozanın yanından ayrılarak Alp dedenin koluna girdi ve,
-Hayırdır bir tanem ,ne hal.Bizlerden uzaklardasın niçindir...Alparslan uyandırılmış gibi irkildi önce etrafına dikkatlice bakındı belli belirsiz birşeyler mırıldandı,anlaşılmayan...İnci ,
-Birşey mi oldu seni rahatsız eden,niçin düşünceli ve durgunsun.
-Yoo,içimde bir sıkıntı var anlam veremediğim,bilemediğim.Sanki bir şey...kötü bir şey olacakmış gibi...Bir kaygı,vesvese...belki de korku yaşıyorum...Aman boşverin dostlar,neyse ne...Ne yapalım başımıza gelenle mücadeleye devam...Ozana dönmüş,
-Ozanım ne yaptın dünkü toplanma işini organize edebildin mi...Tüm dava arkadaşlar,sempatizanları toplayabilecek miyiz...
-Evet Alp dede,sanırım beklesdiğimizden de çok katılım olacak toplantımıza.Nerden biliyorsun dersen.Dostum İlyası görevlendirdim toplantıyı organize etme işine.İlyas,etrafı ve saygınlığı olan bir arkadaşımız.İlahiyatçı olması da o camiada Türkçü düşüncenin sevilmesine vesile olmuş er kişiliğiyle tanıdığımız bir dosttur.
-Herşeyin yolunda gitmesine sevindim.Yalnız unutmadan söyleyim.O gün toplantı yapılacak yere birer ikişer gelsinler...Söyleyin herkes aynı anda değil beşer onar dakika arayla gelsinler ki dikkat çekmesin.
-Tamam Alp dede organizeyi İlyasla birlikte sağlıklı bir şekilde yaparız meraklanma sen.Yeter ki zamanını saatini söyle...
-Bir süre zaman geçsin.Şu takip edildiğimiz süreçte göze batmayalım.İnciye dönmüş ve,
-Sende bayanlar grubunu toparlama işini Nilgünle Merveyle birlikte yaparsın.Ama duyurmadan,gizliden...
Alparslan toplantı konusunda brifinglerini aqlmış,gerekli talimatları vermişti en yakın iki dostuna...
Artık okul vakti gelmişti,İnciyle Ozan birlikte okula doğru yönelirken alp dede ayrılmıştı onlardan....
Okulun kapısında bir grup öğrenci hararetli hararatli sohbet ediyordu.Bunlar ozanın sınıf arkadaşlarıydı.Selam verdi geçerken...Biri kulağına eğilerek,
-Ozan biraz konuşalım mı...
-Olur dedi gayrı ihtiyari.İnci henüz iki adım ilerlemişti ozandan.İşaret etti ona ,git anlamında.Yanına sokulan ve özel görüşme talep eden sınıf arkadaşlarından pek de samimiyeti olmayan Erzurumlu Mücahitti...Gruptan birz uzaklaşınca,
-Arkadaşım,duyarız ki başınız beladaymış.Yapabileceğimiz bir şey varsa...Şaşırmıştı ozan,ne kasdettiğini de anlamamıştı.Aval aval baktı Mücahidin gözlerine,Mücahit devam etti.
-Yahu şu Şermin zillisiyle takışmışsınız ya,bu gün onun dostları okula geldi seni sordular.Adamların niyeti kötü gibiydi.
-Niye beni soruyorlar ki,takışan ben değilim Alparslan...Hem boşver ısıracak it dişini göstermez demiş atalarımız.Gelecekleri varsa,görecekleri de var.Dert etme sen...Yine de sağolasın haber verdiğin için.
Mücahidin Erzurumluluğu tutmuş,yardımcı olmak istiyordu anlaşılan...Onun yanından ayrılırken kafasında bir çok soru oluştu Ozanın,neden ve niçinini bir türlü bulamadığı.Anlaşılan bu çamur takımı Türkçü grubu sindirme harekatına girişmişlerdi.Sadece Ozan değil,bu grupla ilişkisi olan herkese gözdağı mahiyetinde gitmişlerdi.Ensonunda Yabancı dillerden Hakanın üzerine gelmişler hatta birazcık da korkutmuşlardı,onu.Olayı anlatırken Hakan korkusunu belli ediyordu.``Bunlar sınırı aştı.``dedi ozan ve el koymanın zamanıdır diye harekete geçti hemen.İlk işi gardaşı ilyası aramak oldu,tez grubu topla gel diye.Çok sürmedi yarım saat içinde ne kadar ipten ,saptan kaçma,psikopat varsa okula gelnişti.Hepsi pusatlanmış adeta savaşa gidiyorcasına.
Hele içlerinde biri vardı ki,ölümü bile göze almış,as desen asacak,kes desen kesecek...Ozanı da canı gibi seven bir yiğido...
Okulun etrafındaki kalabalığı gören yönetim polis çağırmış,polis gelenlerin kimliğini kontrol etti...Ama hepsi Üniversite öğrencisi olunca yapacak bir şey yok diyerek hiçbir işlem yapmadan gitti....İlyasla uzun uzun mevzuyu gözden geçirdiler ve bir gözdağı verilmesine karar verildi bu karşıt gruba...Hangi okulda okuyorlarsa orda acıtılacaktı canları...
İlk önce eğitimdeki uzantısı ablukaya alındı,arkadaşlarıyla beraber,yapılmayan hakaret kalmadı,bir dahakine canının acıtılacağı belirtilerek...Özür diledi o genceik çocuk...Karşısındaki grubun psikopatlarını görünce...Ozan sadece görünüyordu bu kişilerin gözüne...İşi diğerleri yapıyordu.
Birlikte ikinci aşama olarak Yabancı dillerin ablukaya alınması vardı.Korkusuzca okul ablukaya alındı,g,iriş çıkışlar kontrolde tutularak.Bu ablukadan Hakanın da haberi vardı.Özellikle kendini sıkıştıran grubu kantinde yakalaqmış ve yakasını yakalayarak küfürler hakaretler içinde dışarı çıkarmıştı.Ozanı gören çocuk denize düşen misali yakaran gözlerle bakıyordu.Hakan coşmuştu adeta....
Gencin yalvaran sözlerini dinlemiyor,demogoji yaptığını düşünerek farklı şeyler söylüyordu...İlginç ama o hengamede Ozan gülmemek için kendini zor tutuyordu...Demogoji yerine``Pedegoji yapma lan...``demişti hakan.Bu okuldaki operasyonda sessizce ama gözdağı biçiminde geçmişti...
( Katil 11 başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 1.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu