Kaçış
Bir kuşun kanadı olmak ister miydiniz benim gibi?
Evet, ben bi kuş kanadıyım hiç olmadığım kadar özgürüm şimdi..
Yılları sırtlasamda omuzlarımda, alnımda yaşanmışlık çizgileri olsada,
her şeye rağmen uçabiliyorum. gözlerimi kapattığımda hop istediğim dünyada istediğim hayatı yaşıyorum.yo yo siz bi kuş kanadı olamazsınız.. Olmak için benim gibi akıldan noksan olmak şart bi kere. etrafımda kıyametler kopsun, isterse avcılar kanatlarımı kırsın yine hissetmem bişey. Çünkü ben o gizli dünyamda bir bebek gibi sakin ve huzurluyum.
Acı, hüzün, yalnızlık...Artık anlamını bilmediğim şeyler benim için.Çünkü ben kendimi seviyorum.Çünkü bana özel bi dünya kurabiliyorum.. Bu hayal gücü değil sadece bi kaçış....
(
Kaçış başlıklı yazı
hayriye-yilm tarafından
4.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.