Çiçeklerden Bahçıvana Sesleniş -3
Sevgili Öğretmenim…
Kalpler kolay kolay kazanılmaz. Ancak siz binlerce öğrencinin kalbini kazanmış birisiniz. Sevginizi mermere kazımış gibi kalplere kazıdınız. Yıllar geçse de sizin yüzünüzü gören, yumuşacık elinizi tutan, sıcacık sevginizi kazanan kimse sizi unutmaz. Ben de onlardan biriyim, sizi hiç unutmayacağım. Lütfen siz de beni unutmayın. Ben kalbimdeki sevgiyi size karşı hiç eksiltmeyeceğim. Lütfen siz de eksiltmeyin. Hakkınızı helâl edin. Hoşça kalın. Bu çam sakızı, çoban armağanımı lütfen kabul edip saklayınız. Güller çok güzel, hiç solmasa, öğretmenim çok güzel, ayrılık olmasa… Çiçek F….
Canımdan Çok Sevdiğim Öğretmenime…
Sevgili öğretmenim sizi çok seviyorum. Sizin bize çok emeğiniz geçti. Size ne kadar dua etsem azdır. Çünkü sizin gibi bir öğretmen görmedim. Bize sevginizi, ilginizi ve bilginizi verdiniz. Ne kadar teşekkür etsem az olur. Sizden nasıl ayrılacağız bilemiyorum. Yüzünüzden gülücükler düşmesin. Sizi çok seven Çiçeğiniz Ş….
Sevgili Öğretmenim…
Lütfen bu mektubumu yanlış anlamayın. Bu mektup sadece bir eleştiridir. Öğretmenim sizi çok seviyorum. Eskiden beni çok severdiniz. Öyle güzel Ş…. deyişiniz vardı ki. Şimdi Ş…. deyişiniz öncekinden farklı. Şimdiki deyişiniz sanki beni hiç sevmiyorsunuz gibi. Ben sizi babam gibi seviyorum. Ama eminim ki sizde beni kızınız gibi seviyorsunuz. Öğretmenim size bir şey söyleyeceğim ama kızmayın. Ben .…’yi çok seviyorum hem de kıskanıyorum. Eskiden beni de aynı severdiniz. Saygılarımla selam eder ellerinizden öperim. Hakkınızı helâl edin. Bize verdiğin emeklerden dolayı size çok teşekkür ederim öğretmenim. Çiçek Ş….
Sevgili Öğretmenim…
Sizi çok seviyorum. Umarım siz de beni seviyorsunuzdur. Sizin bana verdiğiniz emekten dolayı Allah sizden razı olsun. Bana dünyaları verseler yemin ederim ki değişmem. Ben bu yazıyı sizi sevdiğimi kanıtlamak için yazıyorum. Bu size yazdığım ikinci yazı. İnşallah ben sizin gibi hem öğretmen, hem de şair olmak istiyorum. Sizin bize verdiğiniz emeğin karşılığını nasıl karşılayacağız bilemiyorum. Sizi çok seviyorum. Siz inançlı bir insansınız. Dilerim Allah’tan sizin de bizim de dileklerimiz kabul olur. Bu yazı bir öğretmenin sınıfına yaptığı iyiliklerin bir kanıtıdır. Sizi çok seven Çiçek A……
Bahçıvan…
Öğretmenim siz bir bahçıvansınız biz ise sizin çiçekleriniz. Siz bizim solmamızı istemezsiniz, biz de size bir şey olmasını istemeyiz. Biz çiçekler zaman zaman susuz kalırız, siz bizi her gün sularsınız. Eğer sulamazsanız biz solarız, biz solarsak siz de çiçeksiz kalırsınız. Öğretmenim sizden ayrılacağım için üzülüyorum, eğer ayrılırsanız bizi sulayacak sizin gibi bir bahçıvan bulamayız. Çiçek ……
Canım Kadar Sevdiğim Öğretmenime…
Siz bizim kalbimizden geçen çiçek sözleri okuyorsunuz. Öğretmenim sizi çok seviyorum. Dertlerimize derman olduğunuz için çok teşekkür ediyor ellerinizden öpüyorum. Öğretmenim benim problemlerimle önce siz sonra da .…. ilgi gösterdi. Ben sınıftaki herkesi bin bir sevgi tanesi kadar çok sevdim. Ama benim sevdiklerim beni hiç sevmedi. Öğretmenim bu son senemiz ve sınıfımızın size sevgi bağının yirmi gün sonra sona ereceğini ve o sevgi bağının kopup gideceğini hiç düşünemiyorum. Biz sizi öyle bir sevgiyle sevdik, öyle bir bağ ile bağlandık ki bu sevgi hiçbir zaman bitmeyecek, ölünceye kadar devam edecek. İnşallah cennette birlikte oluruz diye düşünüyorum.
Öğretmenim inşallah bu mektubu okurken o sevgi ile bakan gözlerinizden inci tanesi gözyaşları gelmez. Şu ana kadar bir hatam olmuşsa affedin. Size olan sevgim o kadar büyük ki bilemezsiniz. Canım öğretmenim lütfen tüm çiçeklerinize hakkınızı helâl edin. Bizleri unutmayın.
Canım öğretmenim, kaç yıldır baba hasreti çektiğimi siz biliyorsunuz. Siz ilgi ve sevginizle o özlemimi giderdiniz, bir babam da siz oldunuz benim. Bunun için ne kadar teşekkür etsem azdır. Allah sizden razı olsun. Sizi hiç unutmayacak olan Çiçeğiniz Ö…
Sevgili Öğretmenim…
Sizi çok seviyorum. Beş yıldır okuyorum gördüğüm en iyi öğretmen sizsiniz. Ben sizi babam gibi görüyorum. Sizi asla unutmayacağım. Bu son senemiz. Şüpheniz olmasın bütün sınıf sizi çok seviyor. Siz bir tanesiniz. Sizin o güzel şiirlerinizi hiç unutmayacağım. Öğretmenim sizi kalbimde taşıyorum. Bu satırları yazarken kâğıda gözyaşlarım döküldü. Siz bir an kâğıtta ışıldadınız. Çiçek G….
Öğretmenim Canım Benim…
Değerli öğretmenim, öncelikle selam eder ellerinizden öperim. Sizi o kadar çok özledim ki bunu kelimelerle anlatmak çok zor. Siz bizi biz yapan acısıyla, tatlısıyla hayatı yaşamayı, paylaşmayı, dostluğu, dürüstlüğü, ahlâklı olmayı bize öğretmeye çalışan değerli bir öğretmensiniz. Sizinle öğrendi bu ellerim kalem tutmayı, siz öğrettiniz oturmayı, kalkmayı, kurallara uymayı, insanları, hayvanları ve doğayı sevmeyi siz öğrettiniz. Bunun için size çok teşekkür ediyorum.
Bizim üzerimiz de o kadar çok hakkınız var ki bunu nasıl ödeyeceğiz bilemiyorum. Lütfen hakkınızı helâl edin. Size söz veriyorum. Okuyup büyük insan olduğumda size olan borcumu ödemiş olacağım. Sizi çok seviyorum. Ve sonsuza kadar da seveceğim, sizi hiç unutmayacağım. Ellerinizden öperim. Çiçek M…..
(
Çiçeklerden Bahçıvana Sesleniş -3 başlıklı yazı
Ali ÖZKANLI tarafından
13.05.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.