-Cocuklugumu özlüyorum-

Bu sabah gözlerimi actigimda, nefesimi yastigimda uyurken izledim.
Bedenimden ayrilmis, baharin renkli sabahinda kis uykusuna dalmisti.
Cocuklugumda yorganimin altina saklanip, ayaklarimi hissetmemeye calistigim gecelerde, kanadlarim olsa nereye ucarim diye hayal ederdim.
Umut teknesini penceremde bekledigini düsünür, gecelerin gündüzlerin su gibi akip gitmesini isterdim.
Bazen gözlerimin bana verdigi su damlalarini avuclarima alir, beyaz incilere dönüsmesini arzulardim.
Gelecegimi hayallerimde renklerin büyüsüyle örer, bir gün sirtima giyip mutluluga adim atacagimi hayal ederdim.
 Uykularimin firar etti gecelerde aydede ile muhabbet eder, benide yildizlarinin arasina almasini isterdim.
Ellerimi uzattigimda ne kadar uzak oldugunu farkeder, buruk duygularimi kömur cuvalina hapis ederdim.
Bugday tarlalarinin kuytusunda saklanir, hafiften esen rüzgarin sesini dinler, muziklerin notasiyla tanisirdim.
Sessizligi delen keman sesi kulaklarimda hayat bulur, düslerime mavi boncuklar ekerdi. Mavinin kizila karistigi mehtabin sahnesinde sarki söyler, solmus yirtik elbisemle gece kuslarinin esliginde dans ederdim.
Her basimi öne egdigimde, bahar saclarima kina yakar, günesin rengine can verirdi.
Gecelerin gaz lambasiyla aydinlandigi, mutlulugun ay isiginda saklambac oynadigi, gölgelerin tiyatro sahnesine dönüstügü cocuklugumu özlüyorum.
Her sabah gülüslerimde gamzelerin olustugu fakir kahhvaltimi özlüyorum.
Sokak aralarindan kosarak adimlarimi saydigimi, sabah sessizliginde kalbimin atisini dinledigim okul yolculugunu özlüyorum.
Sinifa girdigimde masalarin agac kokusunu, defterime heyecanla yazmaya calistigim harfleri özlüyorum.
, Safligin hayallerle dans ettigi cocuklugumu Özlüyorum...

Sengül Kaplan Teke
15.10.2010
( Düslere Mahkum Misralar başlıklı yazı sengul--kapl tarafından 10/15/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.