Ne Olur Gitme...
Bu mektubu sana hem çok uzaktan hemde çok yakından yazıyorum.Hep birini sevmek istemiştim,yitikte olsa,yalanda olsa,yanımda olmasada,beden toprağa kavuşsada ruuhlarımız hiç ayrılmasın isterim.Sen beni böyle sevebilirmisin?Ben severim diyorum kendi kendime en az ölüm kadar gerçek.Keşke şimdi yanımda olsaydın,ama yoksun işte!Olsun diyorum ben seni öylesine sevmedim ki ben seni sıcak teninin içinde sevdim ben seni... ben seni seni zifir bir karanlıkta sevdim.Sevdin mi acaba.Gerçek sevgi bumu?İçimi cayır cayır yakan bu ateşin adı aşk mı?yoksa yoksa her şeyin yapmacık olduğu şu küçücük dünyada daha da küçülen insanların adını koydukları bir heyecan mı sadece?
Eğer bu gerçek değilse,gerçeğini hayal bile etmek istemem.Şu an hissetiklerim bile beni en ağır bpşlupa çekiyor bundan fazlasını me hislerim ne ruhum nede yüreğim kaldırır.sadece bir tek cevap ver.Ben senin kalbinde hiç olmasam da artık sana sarıllmasam da unutmaki bu ateş bu ateş hiç sönmeyecel değil mi?Taki ruhum ölene dek.Sevdanın adını anan tek bi yürek kalmasa da tüm kalplere mühür vurulsa da seven gönülleri kor ateşle dağlasa da benim yaralı kalbim hep seni anar vefasız.Benim sevdam tüm mühürleri söker bende dağlanacak tam bin yürek var yeter ki yeter ki...oynama benimle dengemi bozuyorsun.Aşkı yaşayacak yürek bırakmıyorsun insanda.Böyle değildin sen.Bittiyse heyecanın bileyim de bahanalerin arkasına sığınma.İnsanların hayatına sorgsusuz sualsiz girip darmadağın eden,sonra da sonra da hiç bir şey söylemeden çekip gidenlerden nefret ediyorum.Böyle misin sende? Gerçekten de gitme mi istiyorsun?Niye yanılıyorum hep?Niye tam bu dediklerim sömürüyor aşkımı.Biraz daha mı katı olmalıyım?
Bu devrin adamı değilim.Oyun çeviremiyorum hesap yapamıyorum.Bana ait olmayan kişiliklere bürünüp bir plan dahilin de hareket edemiyorum.Biliyorum hepimizin zaafları var.Hiç bir kaygıya yer vermeden hiç bir hesabı düşünmeden açsaydın bana yüreğini işte o zaman görürdün bir aşkın nasıl efsaneye dönüşebileceğini.Aşk tam teslimiyet ister.Kendini aşkın kollarına ya bırakırsın ya da bırakmazsın.Bir yanım dışarı da kalsın dediğim nokta da aşkı boğarsın yok edersin o güzelim duyguyu .Bu yüzden heğ cesurların işidir aşk.Kaçışları,yalanları,aptalca oyunları kabul etmez aşk saf duru insanları sever.Kafanda binbir tilki dönenler aşkı anlamazlar.isteselerde yaşayamazlar
(
Ne Olur Gitme... başlıklı yazı
emrah-akgun tarafından
27.10.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.