Bugüne kadar hayatta yollarımın kesişmediği, hiç aynı ortamda olmadığım ve hep zıt yönde gittiğimiz mutlulukla artık tanıştım seninle... Mutluluğun adı SEN; senin adın mutluluğa, sevgiye ve aşka dair her şeyin adı oldu. Sen benim HERŞEYİM oldun her şeyim de olacaksın bitanem... Bu zamana kadar hep hüznün bataklığındaydım ve kendimi bırakmıştım acının kollarına. Sürekli acı çekiyordum. Yaşadığım kötü şeylere üzülüyordum. Teslim olmuştum acıya ve kedere ta ki sen karşıma çıkana kadar. Seni tanıdım ve acıların, hüzünlerin yerini artık sevinçler ve mutluluklar almaya başladı. Mutluluğu sende öğrendim bitanem ve seninle mutlu oldum. Sen bana iyiye ve aşka dair ne varsa her şeyi kendinle getirdin ve de öğrettin. Bunca yıl yaşadığımın hiç farkına bile varmadım ya da hiç yaşamadım seni tanıyana kadar. Sen miladım oldun. Hayata seninle başladım bitanem. Her geçen gün seninle aşkın ve mutluluğun doruğuna çıkıyorum. Sen benim HERŞEYİMSİN bitanem ve seni çok ama çok seviyorum... 
( Herşeyimsin başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 17.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu