Hayatta hiçbir şeye merhaba diyemedim. Tam merhaba hoş geldin dediğim zaman elveda demek zorunda kaldım ve hayatımda hep elvedalar düştü bana, elvedalar kaldı bana. Çekip gidenlere diyemediğim elvedalar...

Dünyama girenleri; girdiği zaman değil, çıktıkları zaman tanımaya başladım. O zaman tanıttılar kendilerini. Hep sahte kişiler denk geldi bana ya da ben gittim onca kişi içinde buldum en sahte olanlarını. Değmeyen kişiler için üzüldüm kaç kez. Peki ya sonra... Acıları ben çektim, gözyaşlarını ben döktüm ve olan sadece bana oldu. Kimseye hak ettiğinden fazla değer vermemeyi öğrendim geç de olsa. Gidenler neden gitti ve beni yalnız bıraktı demeyeceğim ve üzülmeyeceğim artık. Çünkü giden benim verdiğim değere, sevgiye layık olmamıştır ondan gitmiştir diyorum artık ve iyi ki de gitmişler dünyamdan...

( Elveda başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 16.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu