Hiç beklemediğin bir anda ve beklenmedik bir şekilde beliriverir aşk. Aşk ilk belirtisini Sevenin bir şekilde sevgisini sevdiği kişiye belli etmesiyle gösterir. Daha sonra Konuşmalarınla, bakışlarınla, gülüşünle ve çoğu zaman kaçışlarınla belli edersin aşkını. Çoğu zaman aşkının belli ettiğinin farkında bile olamazsın. Sevdiğin kişi bilmesin istersin ama bir bakmışsın sen dışında herkes anlamıştır sevgini. Aşk böyle bir şeydir işte geldi mi hemen etkisini gösterir ve bir şekilde belli eder kendini...

Ne yaparsan yap eğer ki sevdin mi zaten bir şekilde belli olur ve anlaşılır sevgin. Bazen bir bakışınla, bazen hareketlerinle ve bazen de ağzından çıkan bir kelimeyle belli olur aşkın... Zaten aşk kendini bir şekilde belli eder. Aşk kapını çaldı mı bir kere, onu geri çeviremezsin. Bir şekilde içeri girer aşk. Adı üstünde aşk bu; seni buldu mu kaçışın olmaz ondan. Nereye gidersen git ve ne yaparsan yap eğer ki aşkın adresi sen isen, o zaman gelir nerede olursan ol ve de ne yaparsan yap bulur seni. 
( Aşk Kendini Belli Eder başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 19.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu