Senden uzağım diye yüreğimde mi senden uzak sanıyorsun? Seni göremiyorum diye sensiz olduğumu mu düşünüyorsun? Yüreğim sana senden daha yakın. Kalbinde ve aklında olduğum müddetçe istediğin yere gidebilirsin. Eğer gerçekten sevgi varsa o zaman uzaklığın pek önemi yoktur zaten. Benden uzaksın diye sanma ki sana olan sevgim,bağlılığım azaldı diye. Aksine daha da arttı aşkım. Uzaksın diye daha çok düşünüyorum ve aklım daha çok sende. Her an seni görebilme, sesini duyabilme,yanında olabilme hayalleriyle yaşıyorum aşkım. Her geçen an daha çok özlüyorum, daha çok seviyorum ve vazgeçilmezim oluyorsun. Seni çok seviyorum aşkım. Seni sevmeseydim zaten bu kadar sevgi yüklü olmazdım. Aklımda ve umrumda olmazdın. Sen benim her şeyimsin, vazgeçilmezimsin. Seni çok seviyorum vazgeçilmezim... 

Oğuzhan Ateş 
( Vazgeçilmezimsin başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 25.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu