Açık Yaraya Kurt Düşmez...
 
Her zaman itirafın cezası kandırılmışın gazabından hafif olmuştur...

-- Çocukluğumdan beri ne ailemde ne kendimde gizli-saklı birşeyimizle yaşadığımız olmamıştır..Bir şey saklamak gizlemek fikri bile yüzümüzü kızartırdı.Bize zarar verecek şeylerimiz bile göz önündeydi...Çoğu kez söyledğimize inanılmaz şaka yaptığımız sanılır..Bizde küçük dahi olsa yalan söyleyen yoktur..Bu yönümüz çoğu kez başkalarını acıtıcı olabilmekte fakat farklı davranmak elimizde değil.Bizi gizleyecek bir örtü yok dünyamızda...
--Ömrümde yaptığım tek gerçeğin üstünü örtme on yaşlarındayken Yaşar arkadaşımı korumak amacıyla Öğretmenimin bana olan güvenini kötüye kullanarak onu temize çıkarmaya çalışışım..Bu yalanım her doğruluktan bahsedişimde bir tokat gibi suratıma yapışır..Ve bu olayı annlatmak zorunda kalırım...
---Kendisini başkalarına kusursuz olarak göstermeye çalışanların ne kadar korkak olduklarını ve toplumun sırtında kene olma durumlarını kaybetmemek için ne kadar alçalabileceklerini bilemezsiniz..
--İnsanların ismet sıfatına ne kadar yaklaşsalarda onunla müsemma olmaları imkansızdır..
İnsan topluma kusursuz görünmek için -- ibadette gizli kabahatte gizli--tarzını düstur edinmiş ancak yerle gök arasında hiçbir şey gizli kalamıyacağı için şantaJcılara çoğu kez boyun eğmek zorunda kalmışlardır..İnsan insan olduğunun farkına vararak kendini olduğu yerden yükseklerde gösterirse düşüşü hep muhteşem olacaktır..
--İnanan insan yaptığı hatayı birdaha yapmaz.Toplumda duyulan sevgi güven onun bir defalık hatalarını bağışlatır..Gizlenmeye korkmaya bir nedeni yoktur.Ancak siyasetçiler
toplumdan beslenen diğer gruplar- yahudinin dükkanına besmele astığı -gibi müşterilerine şirin gözükürler.Bu yapmacık davranışlar yapmacık ilişkiler doğurur..Güven sevgi saygı gibi kavramları dinamitler...bugün yaşadığımız gibi...Ortalık kuzu postunda kurtlarla dolu.
--Ve tabii bir sürü korkakla da ..
---------Açık yaraya kurt düşmez--
----Her zaman itirafın cezası kandırılmışın gazabından hafif olmuştur...
( Açık Yaraya Kurt Düşmez... başlıklı yazı mehmet-orta tarafından 5.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu