Seni hiç kimsenin hatta benim bile seni anlamadığımı söylüyorsun.

Güzelim sen içinde bulunduğumuz kainat gibisin, gittikçe genişleyen ve iç dünyan o kadar güzellik ve esrarengizlikle dolu ki birini çözsem diğerine takılıp kalıyor ve seni anlayamıyorum.

Geceleri seni seyrediyorum içinde yıldızları barındıran sadece seni dinliyorum rüzgarının hoş okşamalarında.Bana yıldızlarından haberler veriyorsun geleceğimiz adına bazen ise seni üzdüğümde evrenin ıssızlığına bürünüyorsun nefes alamıyorum yanında.
Aslında herkes sana hayran kıskanıyorum; her gece ve gündüz hep bakışlar üzerinde, ilham kaynağısın; öncelikle bana...

Sende beni anlamıyorsun;

Ben senin için okyanusta bir damla gibiyim güneşinin sıcaklığında buharlaşıp sana ulaşmaya çalışan.
Duygularımı denizdeki dalgaların kıvrımlarında anlatıyorum sana, şiir gibi; O engin ruhunun hissetmesi için ama hissetmiyorsun.
O yüzden hep med cezir/lerdeyim bitip tükenmeyen...
( Kainat Ve Seni Anlamak başlıklı yazı Uğur Demiröz tarafından 23.05.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu