Yollarda geçen zamanlar yıllar oldu. Her yolun sonunda seni bulma ümidi hasret oldu. Dağlardan, bayırlardan akan seller her bahar mevsimi içimde çağıldadı. Fırtınalı bir günün şimşekleri ve yıldırımları düştü yüreğime. Her yola çıkışımda binbir zahmet yaşadım dikenli yollarda yıllar boyunca. Her gelişimde gördüm ki elele gezdiğimiz köprülerin altından nice sular akıp gitmiş. Sevgili yarim düşman olmuş gözünün nuruna!..

Buz denizinden kopan buz parçaları gibi kopmuşusuz birbirimizden gün gittikçe… Uzakları kendimize menzil ettiğimizden yakınlaşmak için gösterilecek çabalarımız tükenmiş, aramızda uçurumlar ve uçurumların dibinde de derin gayyalar…

Gözümün nuru,

Biz böyle olmamalıydık velhasıl. Art niyet yoktu aşkımızda. Sevdamız leyla ve mecnunu kıskandıracak kadar derindi. Saftı benim duygularım.. Hayalini kurduğum bir dünya bulmuştum sende. Ama hesaplarını bilemezdim ki feleğin.. Bana reva görülen değerin ne anlamsız bir menem olduğunu senden öğrendim. Eyvah dedim, aşk bu kadar basit olmamalıydı. Acıdığım ben değilim. Aşkı öldürmene acıyorum. Ama sende aşk bitti diye yeryüzünde aşk ölmüş değildir biliyorsun değil mi gözümün nuru.. Hala masumane aşklarını yaşayan ne derbederler var bilirsin.. Bilirsin diyorum ben de sanki çok anlıyormuşsun gibi aşktan…

Aşkın yüreğinden tekrar neşvü nevâ bulması ümidiyle seni gözümün nuru Aşk Sahibine emanet ediyorum…
 
( Gözümün Nuru başlıklı yazı ramazan-seyd tarafından 22.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu