S

Niye hep sorarsın, herşey ortada?
Çok
zaman ağladım, sessiz odada
Bütün
mektupların, işte burada
Birer,birer vereyim mi SENİ VEFASIZ..?

Hem beni aradın, hem beni kırdın
Sineme onulmaz, acılar sardın
Biliyorsun kaç kez kalbimi kırdın
Küsüp,küsüp beni BIKTIRMADIN-MI..?

Soldurdun bağımı, açan gülümü
Yaktın hayatımı, saçtın külümü
Hiç bekleme artık, yakın ölümü
Çoktan öldürdün ki BENİ VEFASIZ...

Benim için firak, eşit ölüme
Bundan sonra değme gonca gülüme
Ne sağıma isterim nede ölüme
Yaklaştırmasınlar, SENİ VEFASIZ...

Adımı yazdırdın,bir kara taşa
Basıp geçtin gittin, döktüğüm yaşa
Haydi git artık gönlünce yaşa
Öldüğümü bayram, BİL SENİ VEFASIZ...

Sana b
aşka sözüm kalmadı inan
Bir VEFASIZ sevmek büyük bir hüsrân
DURAK’ın bunlara doydu YAR İNAN
Bu kaçıncı yalan, SENİ VEFASIZ...?

Durak yiğit
Gönüllerin
Şairi
2011...KOCAELİ

 

GEÇ YAZILMIŞ BİR TEŞEKKÜR MEKTUBUDUR....

SENDEYAZ BİZ sitemizin güzide yönetici ve editörlerine,geç kalınmış bu teşekkür mektubunu ancak yazabildim.Geç kaldığımdan ötürü özür diliyorum. Böyle değerlendirme ve düşüncelerin şahsıma ne kadar onur verdiğini ve şiirimin bu denli beğenilip KRİTİK edilmesinin, bana tarifsiz mutluluk bahşettiğini anlatamam .Beni heyacanımdan ötürü maruz görmenizi ve anlamanızı rica ediyorum.
Burda yazmaktanda onur duyuyorum,. Bu sayfanın ilkeli, tarafsız, objektif olması ayrı bir güzellik ve özelliktir. Bu sayfa, böyle tutumuyla benim gibi daha kim bilir kaç arkadaşımızı burda şiir yazmaya teşvik edecektir.
Elbette ki bunu laf olsun diye yazmıyorum. Bir çok sitede yazdığım için bunu yakinen gördüm ve müşahade ettim.Dileğim şudur ki hepimiz hoş görü, samimiyet ve duyarlılık gösterip,kimseyi inancından,renginden, ırkından dolayı dışlamadan,kırmadan,insanlık ölçüleri içerisinde birbirimizi anlayarak,severek yazmaktır.
Hepinize en güzel dileklerimi sunuyor,sağlıklı, mutlu, huzur ve şiir dolu bir yaşam diliyorum.
Saygılarımla
Durak YİĞİT



( Seni Hayırsız...!!! başlıklı yazı Durak YİĞİT tarafından 6.01.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu