İyi ki varsın can tanesi, iyi ki ömrümü taçlandırdın bal kokulum.

En değerlim listemde her daim başrolü kaptın.

Aydan çaldığım ışıksın günlerime. Saadet estiren en tatlı meltem

Kimi gün kuş gibi uçtuk göklerde, kimi an kelebek misali daldan dala.

Biz seninle renklerin görünmeyen adıyız.

Kendi çapımızda estirdiğimiz şenliklerimizde ben hep çocuktum sen hep koca adam.
 
 
 

Adını sorduklarında hep “sevinç yumağım” derdim.

Elinden her zaman mutluluk içtim kana kana. Her busenle doydu gönül bahçem.

Onulmaz yaralarım şifa bulur her sarılışında. Sen güneşin ta kendisiydin.

Seni hep sol yanımda uyuttum, ne masumdun uyurken. Hep melektin zaten. Yanında uyanılan sabah ne aydınlıktır bir bilsen.

 
 

Karşılıksız sevgi alışverişlerimizi, sınırsız gülüş bahçelerinde depolardık.

Neşe dolu yolculuklarımızda kahkahalarımızı yarıştırırdık.

Ben seni en kutsal hislerle sarıp sarmaladım, kem gözlerden sakladım.

Seninle umut dolu sıkı bağlarımızı sevgi hesabımızda sonsuz vadelere yerleştirdik.

Tasarruf etmeden sevdik birbirimizi, hesapsız kitapsız eşsiz duygularla.

Her solukta, her nefeste daha fazla çektim içime seni. Herkesten daha fazla kıymet verdim sana. Genç yüreğine sığındım ve orda kaldım.

 
 
 

İçinde seni barındıran dünyaya daha özenli davranıyorum. Çünkü sen adını altın harflerle yere göğe yazdıracak olansın.

Sen kimselere benzeme hep masum kal, hep özel ol yegâne varlığım.

 
 
 

Rabbim sana yazdığı nimetlerde cömert olsun.

Sağlıklı ve mutlu ol ömrünce bal kokulum.

İyi ki hayatımda varsın Muradım

Doğum gün kutlu olsun.

Seni Çok Seviyorum.
 
 
 
 
Nazlı TOLUN
 
 
 
 

 

( Sevinç Yumağım başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 24.01.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.