Bana mutluluğun rengini sorsalar seni gösteririm.Güneşin yedi rengi seni tarife anca yeter ,gök kuşağı gibi seninle beden olmuş derim.Senin siyah tarafında var anlayamadığım bazen .Seni anlatmaya yanaşmaz gece in zifir karanlığı sonra karanlıktan kaçmak isterim, korkudan ,adım attığım an yakalar beni ışık saçan o güzel gözlerin ve kıpırdayamam .
Sensen kaçmanın teşebbüsleri acıtır yüreğimi.Haksızlık ederim her defasında . .Ancak ilahi bir güç gelir ,konar yoluma , en iyi bilendir o beni sahiplenen gözetendir seni bana getirir ,atar beni yollarına ve ben birden bire ayrılık göz yaşıyla yıkanan yüreğimin en ferah köşesinde bulurum seni.
Hiç beklemediğim anımda yakalarsın beni bağlarsın yeniden kendine ne zaman vaz geçsem senden en güzel sevişmelere gebe kalır gece. Şükrediyorum bir yandan kış güneşinde ısınmaya alışmış yüreğimi yaz sıcaklığına alıştırdın sen.Kendimden bile gizlediğim çocukluğumu güldürdün , onun etrafında örülü koca duvarları yıktın sen…Hep böyle kal hep asil hep bende ve hep güçlü..
Daha çok dalıyor gözlerim uzaklara hayat benimle dalgasını geçiyor diyorum zaman zaman ve seni yaşıyorum uçsuz bucaksız…
Müziğim sen, dilimden düşmeyen nakaratım hani yerleşir dudaklarına onu söyler bulursun gün boyu işte öyle bir şey .Bir ömür takıl dilime istiyorum, bir ömür senfoni ol hatta bir ömür uzat ömrümü.
Sayfalarca seni anlatsam neye yarar seni anlatmaya yetermi sayfalar melodiler besteler. İyisimi bitsin burada sana olan sözlerim ey Sevdam ey Aşkım .sadece his et beni hiç küsme bana .
Geldiğin gibi kal ve son nefesimde terk et beni illede terk edeceksen . Getirdiğin tüm hediyeleri açtım tek tek , sıraladım baş ucuma . Her gece her birine iyi geceler demeden uyuyamaz oldum.
Sakın alma onları benden .Ve Hazır gelmişken… Gitme artık !
Ey Sevdam Ey Aşkım…..