Gitme vaktim geldi.Az önce asıldım kollarına, sarıldım son kez
beyaz bir şilepten..bir martı havalandı beylerbeyinden, kanadından içirdi boğazın serin suyunu..öptüm denizi kirpiklerim devrilirken…

Hani bir yaşlı teyze vardı çengelde..sokakta uyurdu belli ki gidecek yeri yoktu..
Ben göremedim sen bir gün karşılaşırsan selam söyle…

Bilemezsin ne zor vedalaşmak…Elimde bavulum bile yok, üzerimde incecik bir yağmurluk, kot pantolonum ve botlarım gülme ama ceplerim bile bomboş..bir resmin vardı boynumdaki gümüş madalyonda asılı onu da alırlar mı bilmiyorum saklayacağım bir yerde yok…
Keşke sana emanet edebilseydim, ama nasılsa sana gelmiyor muyum…
Yalnız, beş parasız, hazırlıksız…İster gözlerine göm beni
İstersen bir yağmur tanesi gibi sil gözlerinden..
İnan kırılmam, üzülmem…


Hadi artık helâlleşelim…
Gözlerini, ellerini, gülümseyişlerini ve nefretini aldım senden izinsiz.helâl et…bir yüreğini alamadım ona da kıyamadım…

Yedi masallı efsanem, sana sevgim helal olsun..bir daha dünyaya gelecek olsam yine seni böylesi severdim.kendim için düşlediğim her güzel şey seninle olsun…


Teşekkür ederim.
Bana o üç harfi bağışladın ya, işte ben hep böyle sevmek istedim….binlerce, milyonlarca, yaşamak bahşetmiştin….bilmiyorsun…Ve seni asla unutmayacağım..


Şimdi izninle..
Biraz uyuyacağım…

Unutmadan ne vakit , ayakların İstanbul kaldırımlarına değerse,
Beni biraz anımsa….Ve gülümse…


de_soulmate
yorum:Hicran Akçakaya
( Hadi Artık Helalleşelim İstanbul başlıklı yazı de_-soulmate tarafından 12.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu