Dünden bugüne ne kalır... Yağan kardan ne kalırsa bahara, bizden de o kalıyor geçmiş günlere dair. Yarım Yamalak ezberlediğimiz türkünün heyecanıyla yaşıyoruz oysa hayatı. Sebebini bilmediğimiz korkularla ve. Ummadığımız anda işliyoruz günahları yaşamımıza dair. Belaların çilelerin bir anlamı var elbet. Sebepsiz olur mu ...hiç açar mı yoksa çiçek....
              Bugün de dünün aynısı olmasın diye yaşamış insanlar asırlardır... Askıda kalan düşler, sevilmeyi bekleyen insanlar boşa beklemişler. Yaşama sevinci kelimesi onlara zenginliği anlatmıştır hep. Düşünmemişler ki fakirin düşkününe çare bulunmuşta zenginin derdine çare bulunmamış... Farkına varamazmış insan pişmanlıkların, yanılgıların düşünmedikçe... Düşürülmedikçe...

            Yaşamda ticaret gibidir, risk almadan başarı kazanılamaz. Yapraktaki çiğ tanesinin ne kadar riski varsa yaşama dair;  ormanların kralı olan aslanın  riski de o kadardır. Çünkü çiğ tanesinin de aslanın da başarıları aldığı risk kadardır.

            Karanlık diye bir kelime de yoktur hayatımızda aslında; karanlık ışığın olmadığı yerdir. Güneşiniz olsun gönlünüzde tüm karanlıklara inat…  

( Keskin Viraj Hayata başlıklı yazı mir-emir-gur tarafından 26.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu