Serbest Kürsü / Anektodlar

Eklenme Tarihi : 4.03.2011
Okunma Sayısı : 2407
Yorum Sayısı : 0
 
 
 
 

Şifa maksadıyla hiç okunmuş su içtiniz mi ?
İçmediyseniz hemen deneyin...Biriniz Kur’andan bir şifa ayetini 7 veya 9 kere okusun ve diğeriniz,o andaki herhangibir hastalığınıza şifa olması için niyet edip içsin....
Örnağin panik atak hastası ayetel kürsiyi okutup içsin....eğer okutacak başka bir kişi yoksa kendiniz okuyun.....Başkası okusundan maksat ’’Birbirinize günahsız dillerle dua ediniz’’ Hadisi şerifidir.Günahsız dil olur mu ya rasülullah diyenlere;’’Birbirinize yaptığınız dualar günahsız dille yapılmış dualardır’’buyurmuş.

Hele bu okumaları ve okunmuş su içmeyi 3-7-9-11-21 gün gibi sürelerde yapın..Bakın nasıl şifa bulacaksınız.Bu çoğaltmalr hastanın durumuna göredir.Tıpkı ilaç tedavisinde olduğu gibi.Hastalık ilerlemişse ilaç kullanma süreside uzar.
Bakın aşağıdaki yazıda nelerden bahsediliyor.

Kuran şifadır.....Üfürükçülük demek cehalettir.Yobazlıktır.Bilim bakın ne diyor.

Japon bilim adamının suyla konuşup çektiği fotoğrafları görmüşsünüzdür.
Birbirinize dua edin dostlar.Terörün ve hertür çirkinliğin gitmesi,yerine iyiliklerin gelmesi için dua edin.
Dua müminin silahıdır hadisini unutmayın.
Dualarınız olmasaydı ne işe yarardınız ayetini de....unutmayın....
Duadan geri kalmayın...Allah benim duamı kabul etmez demeyin....Firavun kadar günahınız olsa güzel dualarınız kabul olur.Yeterki beddua yapmayın.Bir kötüye ilenecekseniz ’’ Allah mustahakını versin ’’ deyin.Bu beddua olmadığı halde karşınızdaki zannettiğiniz gibi kötü ise sizin o yaptığınız dua nedeniyle allah o kulunu hakk ettiği ile cezalandırır..

Dr. Korotkov ve ekibinin çalışmaları son derece ilginç.
Mesela bunlardan biri su ile yaptıkları çalışma ve diyor ki,
‘Suyun şuur üzerinde etkisi var ve su da şuuru etkiliyor.’

Su ile yaptıkları çalışmaları aktarırken Monroe Enstitüsü’ne gittiklerini ve burada şifacılarla yaptıkları deneylerin sonuçlarının iddialarını doğruladığını söylüyor
ve diyor ki:
‘Biz bilinç değişimini araştırıyor ve bedenin enerjisini ölçüyoruz. Deney sırasında hem beyin, hem de enerji alanını ölçmek gerekiyor. Bilincin değişimi sırasında bir gevşeme meydana geliyor ve kamerayla çektiğimiz zaman enerji alanın bütünlüğünde açıklıklar oluşuyor.

Bir şifacı şifa verirken enerji alanında özellikle baş kısmında aralıklar oluşuyor. Yani bilinci değişirken kendi maddesinde de değişiklik meydana geliyor
ve şifa verdiği hasta üzerinde de değişiklik oluşuyor.
Aynı durum telepati deneylerinde de açığa çıkıyor.

Böylece kişinin kendi bilincini etkileyerek maddeyi de etkileyebileceği sonucuna ulaştık.

Su ile yaptığımız deneylerin sonuçları uzaktan gelen mental etkiyi suyun uzun süre saklayabildiğini keşfettik.

Beş şişe su aldık ve şişelerden bir tanesi ile şifacılar çalışma yaptılar.
Beş şişe suyu çalışmadan önce ölçmüştük.

Çalışmadan sonra tekrar ölçtüğümüzde üzerinde çalışma yapılmış olan suyun verileri tamamen değişmişti.

Bir kişi suyu etkileyebiliyorsa, kendisini de etkileyebilir.

İşte, evde yapılan yemekle hazır yiyecekler arasındaki fark.

Sevgiyle yapılan yemek daha güzel olur. Çünkü siz pişirirken sevginizi katıyorsunuz.

Yemeklerden söz ederken Çin’deki bir lokanta aklıma geldi. Seyahat sırasında bir sokakta iki lokanta vardı ve biri tamamen doluyken diğeri bomboştu. İçi tıka basa dolu olan lokantaya gidip bu işin sırrını sordum. Onlarda lokantaya geldiklerinde yemek yapmaya başlamadan önce yaptıkları yemeklerin güzel olması için, kendileri için ve müşterileri için dua ettiklerini sonra iş başı yaptıklarını anlatmıştı.

Şimdi bu işin sırrını anlayabiliyorum.
Su en duyarlı bilgi kapasitesidir.
Su aracılığı ile bir insandan diğerine bilgi ve şifa aktarılabilir.
Uzaktan gelen mental etkiyi Su uzun süre saklayabilir.’

[Hürriyet-Kelebek/Haziran 2005/Yasemin Boran]
( Suyun Şuuru başlıklı yazı HaciAli Bayram tarafından 4.03.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu