1 Ölüm Haftasına Girdik(öss)
ÖLÜM HAFTASINA GİRDİK(ÖSS)


ÖSS`ye tam 6 gün kaldı. Öss insanın başını ağrıtan ve bir kısmının da hayatını değiştiren, hayat için çok önemli bir sınavdır. Öss den önce insanlar çeşitli dallarla ilgilenirken, Öss den sonra ise tek bir ve ya en fazla iki dala yöneleblecektir. Ben, doktorluk ve yazarlık için çabamı sürdüreceğim. Arkadaşlarım genelde bana senin yazarlığa farklı bir tutkun var derlerdi ve edebiyat konularında önce bana danışırlardı sayısal öğrencisi olmama rağmen...

Ölüm haftası diye tabir etmemin sebebi, 7. sınıf öğrencisi, hayatının baharında bir genç kız daha ergenliğe bile adım atmamış bir genç kızı annesi 3 aydır okula göndermiyormuş ve SBS`ye de girmesine izin vermemiş. Bu nedenle annesi uyurken annesinin kafasına silahla bir el sıkmış. Annesi ölmüş. Öte yandan diğer ailelerimize baktığımızda Sürekli çocuğunun peşinde olan aileler var ve oğlunun girdiği kirli yerlere girmek zorunda kalıyorlar. Sırf oğlu kirli olmasın, temiz olsun temiz insanlar bulsun ve en önemlisi okusun diye...

Bir taraftan heyecan içerisinde lavabo ihtiyacını gidermeyi unutup sınav başladıktan on dk. sonra lavaboya gitmek isteyen öğrenciye görevli öğretmenler engel olmuş ve çocuk SBS de soruları çözemediğini söylemiş...

Ailelere büyük görev düşüyor. Ben de Öss öğrencisiyim ve belki de benim de kuyumu kazıyor olabilirler. Annem bir eliniz kadar olan adamlar doktor olabiliryor siz nyie olmayasınız diye, ben buna itiraz ediyorum. Çünkü, nice çalışan insanlar gördüm sabah güneşi bile ay zannediyorlar ve hiç gündüz yaşamıyorlar sanki ama kısmetlerinde yok ki olamıyorlar.

Diğer yandan ölüm haftası olan öss`de herkese başarılar diliyorum en büyük başarı elbette ailenin, öğretmenin ve çevrenindir. Siz aile ve öğretmenlerden isteğim, biz öğrencileri motive edin gerekirse bir deneme sınavı çözsün ve 3 saatinizi o öğrenciye ayırın eminim ki pişman olmazsınız hepinizin yavrularıyız biz, biz birlik olursak birbirimizi kıskandırmayı bırakırsak, sınavlarda katliam olacağını hiç düşünmüyorum. Ama çocuğunuzun teyzesi(veya halası, yengesi) gelip te bizim kız(veya oğlan) şurayı kazandı sizin çocukta ümit yok boşuna göndermeyn okula demesini istemiyorsak eğer çocuklarımıza sahip çıkalım. gerekirse terimizle karnımızı doyuralım, ama tenimizle çocuklara sahip olalım... herkese sevgilerimle...


ALİ ESAT TAŞ...

ZAMAN, MÜREKKEBİN SON DAMLASIDIR...



NOT: YANLIŞIM OLDUĞU DURUMLARDA BENİ ELEŞTİRMEKTEN ÇEKİNMEYİN, ÇÜNKÜ BİR YAZAR ELEŞTİRİ SÜZGECİNDEN GEÇMEDEN BAŞARI SÜZGECİNDEN GEÇEMEZ...




( Ölüm Haftasına Girdik(öss) başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 8.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.