DOSTLARA SİTEM

Muhabbet bağıdır burada düştüğüm
Ne derdi bilirim ne gam dolaşır
Gönül sayfam budur size açtığım
Ne kibir katarım ne kin dolaşır

Aldığım sevgidir terazim dostlar
Yerlere çalınır sevilen postlar
Peşimden geliyor ıslıklı sesler
Ne yuh-u bilirim ne kem ulaşır

Meyvesiz ağaca taş atılır mı
Söyleyin zehire bal katılır mı
Cahillen pazarda mal satılır mı
Ne nahoş olurum ne zem bulaşır

Kırmayın gönlümü narin bilirim
İçerim sızarım canan bulurum
Dostların yoluna toprak olurum
Ne sarhoş olurum ne dem karışır

Can içinde cana cemre düşermiş
Aşkın kazanında lezzet pişermiş
Ahmedin çölünde Leyla yeşermiş
Ne küskün kalırım ne ham yarışır

           AHMET BOGÜN

              GEBZE

            20/05/2011/

          SAAT 02..55

GÖNÜL DOSTLARIM ÖNCELİKLE HEPİNİZİ SEVDİĞİMİ SÖYLEMEK İSTİYORUM BURASI BİR GÖNÜLDEN GÖNÜLE PAYLAŞIM ORTAMI ….BANA GÖRE BİR AİLE ORTAMI VE HEPİMİZ BİR AİLEYİZ BAZAN CAN OLURSUNUZ BAZAN CANAN BENİM YÜREĞİMDE BAZAN AŞK OLURSUNUZ BAZAN SEVDA BAZAN KİN OLURSUNUZ BAZAN KİBİR AMA DEDİMYA BİR AİLEYİZZ SİZ BENİM İÇİN DEĞERLİ VE EŞSİZZSİNİZ SİZE UZANACAK HER DİL HER KELİME BANA DOKUNUR VE BEN KENDİMİ BUNDAN YÜKÜMLÜ VE SORUMLU SAYARIM İSTERSENİZ ABİ İSTERSENİZ BABA İSTESENİZ BİR DELİ OLARAK GÖRÜN SİZE OLAN SEVGİM HÜRMETİM VE MUHABBETİM BAKİDİR SONSUZA DEK GİDER SİZE SÖYLEMEK İSTEDİĞİM BAZI DOSTLARIN KIRICI VE ÜZÜCÜ DURUMLARDA YANİ YORUM VE YAZILAR EKLEYEREK BENİDE SİZİDE ÜZMESİDİR BEN KENDİMİ HİÇ BİR ZAMAN ŞAİR OLARAK YADA ÇOOK BİLGİLİ BİR ALİM  OLARAK TANITMADIM ÖYLE BİR PAYE BİÇMEDİM KENDİME KANDİMCE YÜREĞİMİ YAZARAK PAYLAŞMAK İSTEDİM VE DÜN GERÇEKTEN ÜZÜLDÜM KIRILDIM BU DİZELERİ DOSTLARA SİTEM OLARAK ASMAM BUNDANDIR HERKES PAYINA DÜŞENİ ALSIN KIRILAN MSJ YAZZSIN ALINMAYAN CANLARIMDA YORUM VE DİLEKLERİNİ İLETSİN AMA BİR GÖNÜL İNSANINA HİÇ BİR ZAMAN YAKIŞMAYACAK BİR YORUM YAPMAYIN CANLARIM BİZ GÖNÜL İNSANIYIZ BİZİM GÖREVİMİZ KIRMAK DEĞİL BİRLEŞTİRMEKTİR GÖNÜLDEN GÖNÜLE KÖPRÜ OLMAKTIR DİYOR VE HEPİNİZE SEVGİLER BIRAKIYORUM MUHABBETİNİZ BAL DİLİNİZ BAL YÜREĞİNİZDEN DÖKÜLENLER ÇAĞLAYAN GİBİ AK VE BERRAK OLSUN DİYORUM BAŞKA NE DİYEBİLİRİMKİ NE DİLEYEBİLİRİMKİ……??????.. SİZİ SEVİYORUM………HEPİNİZİ HERKESİ YÜREĞİMLE SEVDAMLA SEVGİMLE  ÖYLE KALIN HEPİNİZ YÜREĞİMİN EN GÜZEL YERİNDESİNİZ ORDA KALIN  OLURMU CANLARIM:????

 

( Dostlara Sitem başlıklı yazı Ahmet BÖGÜN tarafından 21.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.