İnorganik sancıları var yağmurun
Çamaşır ipine asılan kan çabuk çürür
Zamanın parmakuçlarında şarap ekşisi
Düş pazarında tüm sorular metafizik
Âlimin ilminde ereksel sancı yatar
Elinde kayıp,Wittgenstein'ın maşası
Bulutlar sakin ve evler sakil ilerler
Kulağını tırmalar içindeki eşcinsel müzik
Ataerkil kuş sürüsü,mevsimde süreğen
Tomurcuklanan güneşte Oeudipus karmaşası
Usûlünce kaybedilen ıslak toprak mezarlar
Üzerimize yıkılırken bile ne kadar nâzik
Rahvan koşar atlar namekânda sükûna
Göğsünde acı birikir yorgun iklimlerin
Ayın suçu:Güneşin mahreminden intihâl
Gökyüzünün kollarında ala renkli bilezik
Paradoksal günbatımı avuç içi kadar çizgili
Rüzgârı sürükler ardından,gözleri lâl Zerdüşt
Bir hastanın hastalardan kaçışıdır yalnızlık belki
Yalnızlık başucu kitabım,gözlerimdeki kör tanecik
Ruhumun içi Diyojen'in fıçılarıyla dolup taştı
Tanrı'nın sükûtu sûra nefes biriktirmek için
Bu yolun herhangi bir sonu olmalı der Derviş
Dervişin sözü ayaklarımdaki su miktarıyla çelişik
Dizkapaklarında şiir biriktiren şairin direnişi
Gözlerinde insan biriktiren tanrının yüküyle eş
Sonsuzluğa doğru sürüklenmekte ışık demeti
Işığın şehveti,gökyüzümün karanlığıyla kan kardeş
''Lâ''en uzun cümledir şiirimde
Bunu sindirmek gerekir evvelâ
Bedenimde tanrının eskizleri
Ruhumdaysa zamansız kerbelâ
...
Not:Resim soyut resmin öncülerinden Paul Klee tablosudur. Tabloda kübizmin yanı sıra ekspresyonizm ve hatta süprematizm izlerine rastlanır.Biçimi kurban edenlerin başında gelen Klee bu eserinde,insanı olduğu gibi değil olabileceği gibi tasvir eder.
Notun notu:Klee'den beri böyle sarı görmedim ki böyle kara.