Keşke sihirli bir değneğim olsa kalemim yerine de kelimeler kendiliğinden dizilse içimde olup da söyleyemediğim her şeyi bir bir anlatsa... Acaba hayat o zaman nasıl olurdu benim için... Neler değişirdi geleceğimde.. Nasıl bir kader yazılırdı kimselerin göremediği şu deftere... Acaba bunun olması için bir çocuğun hayalinde mi yaşamak gerekli yoksa.. Kimsenin daha önce yazıp yönetmediği bir senaryo kahramanı mı olmak gerekli... Niçin insan kendi hikayesinn kahramanıyken başkalarını cezbedemez ki... Niye hikayeden bazı bölümlerin ekssik olması istenir ki.. O zaman o hikaye aynı hikaye olmaz bilinez mi... Bırak dagınık kalsın düşünceler illa ki bir düzene sokmak gerekmez kii.. İnsaı sevmek gerek insan olduğundan gerek... (Dnz><)
( Sadece Dinle başlıklı yazı deniz-turk tarafından 21.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu