AŞK...Sanki harfleri bile özenle seçilmişçesine tutkulu bir kelime...İnsanı tek "kendi gibi" yapan duygu...Dünyanın varoloşuyla birlikte doğmuş sanki yeryüzünde...İlkel insanlardan kalan kalıntılardan bu yana günümüz çağında bile eline kağıt kalem alanın yüreğinden dökülen o muhteşem duygu...Ve bunun yanında aşk için dünyanın hatta Tanrının bile karşımıza çıkardığı garip rastlantılar...Sevgiliyle aramızdaki telepati...İçgüdülerimiz...Onu bize hatırlatan dinlediğimiz şarkıların tamda onu düşünürken karşımıza çıkması...Tam unuttuk derken aşkın ısrarla peşimizden ayrılmayıp ilginç tesadüfleriyle bize kendini hatırlatması...Bunları az çok hepimiz yaşamışızdır değil mi ? Peki bunların sebebi nedir hiç düşündük mü ? Bazıları için aşk sadece filmlerde geçen bir duygu bazıları için ise bir yaşama sebebi...Mesela ben dünyanın tamamen aşk üzerine kurulduğunu düşünenlerdenim.Bütün duygularda aşktan doğmuyor mu aslında ? İhtiras,tutku,kıskançlık...Kendimizi sadece "aşkta" kaybedip aynı zamanda "aşkta" bulmuyor muyuz ? Peki aşk aradıkça kendimizi bulduğumuz mu yoksa buldukça kendimizi kaybettiğimiz bir duygu mu ?Bazende aşk bir çocuğun annesine bakışında saklı...Bazen ise bir kulun Tanrıya haykırışlarında...Ama herkesin içinde mutlaka bir "aşk" saklı...Fakat aşkı yaşamak için birazda onu hak etmek gerekir belkide...Ve aşk hak edilemeyecek kadar büyük bir nimettir bazen...Ama hak ettiğin kadarda acı verir günün birinde.Aşkı aradığın gibi aşkın da seni araması , içine yakışması gerekir...
Ve aşkın seni terketmesiyle hayatının yıkımlarını yaşamaya başlarsın...Aşkını kaybeden herkesin nefret hakkıdır!Nefret böyle zamanlarda ruhuna şevkat verecek tek kavramdır...Bu da aşkın doğurduğu duygulardan biridir aslında...Hatta aşk yürek ister , cesaret ister..Çünkü en başta bilinmesi gerekir ki aşkını alan yavaş yavaş acıya ilerlemek zorundadır...Aşk en iyi, terkedilmiş bir kadının çaresizce aynaya bakan yansımasında çizer resmini...Gözyaşları ve acıdır onun boyaları....
Bazende bir genç kızın aldığı ilk öpücükte yüzüne yansıyan utanç dolu tebessümde saklıdır aşkın sanatı...Kısacası AŞK başlı başına bir sanattır aslında.
Ve aşk mucizelerle doludur...
Aşk insanı "insan" yapanVe kavramdır...
Ve aşk başlı başına bir yaradılış sebebidir aslında...
Aşk ile yaşar , aşk ile sınanır insan...
Yeryüzünün son periyoduna döndürülen ruhlar gibi...
Ve aşk için yaşanan herşey gibi...
Şimdide sıra sende...
Peki , cesaretin var mı aşka ?